ПРОФЕСІЙНИМИ СХОДИНКАМИ. ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ

Батьківська категорія: Новини

Однією з основних форм професійного становлення майбутнього учителя з дошкільного виховання є педагогічна практика, яка дозволяє синтезувати теоретичні знання та практичний досвід.

Переддипломна практика сприяє формуванню цілісного уявлення про педагогічну діяльність і є фундаментальною складовою у професійному становленні майбутніх вихователів. Саме на практиці студент може усвідомити зміст, особливості, та оцінити правильність вибору напрямку майбутньої діяльності, виявити ступінь співвідношення особистих якостей з професією педагога. Сьогоднішній спеціаліст - це висококваліфікована особистість, яка здатна до творчого мислення, вирішення проблем нестандартним шляхом, діє самостійно, ініціативно.

17 червня 2024 року відбулась підсумкова конференція з переддипломної практики здобувачів освіти 222 групи спеціальності 012 «Дошкільна освіта» на тему ««Майбутнього педагога готуємо сьогодні».

У роботі конференції взяли участь студенти 222 групи спеціальності «Дошкільна освіта», керівники практики Баль Вікторія Вікторівна, завідувач навчально-виробничої практики Клименко Людмила Анатоліївна, завідувач відділення дошкільної освіти та соціальної роботи Чередніченко Наталія Миколаївна.

Під час конференції обговорювались питання проходження здобувачами освіти практики, рівень готовності випускників до самостійної професійної діяльності, особливості співпраці коледжу з дошкільними освітніми закладами, студенти ділились набутим досвідом.

Студенти звітували про свою роботу під час практики, дали узагальнений аналіз її результатів, обмінялися досвідом у формі презентації перебігу практики, обговорили причини труднощів та висловили пропозиції щодо покращення практичної підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності.

Майбутні вихователі наголошували, що переддипломна практика у закладах дошкільної освіти допомогла виробити багато практичних умінь і навичок: проводити заняття різних типів з різних фахових методик, використовувати в роботі інноваційні технології, планувати роботу на цілий день, організовувати роботу з дітьми поза заняттями, проводити роботу з батьками.

Здобувачі освіти відзначили, що перебування на практиці принесло не лише приємні емоції та спогади, але й збагатило педагогічний досвід новими та необхідними знаннями для даної професії — педагога-вихователя.

 

Керівник практики Баль Олена Вікторівна підвела підсумки переддипломної практики. Вона зазначила, що випускники виконали програму практики, виявили високий рівень професійного самопізнання, саморозвитку та самореалізації як майбутніх  вихователів закладів дошкільної освіти. Здобувачі освіти, успішно виконавши всі завдання виробничої педагогічної практики, підтвердили належний рівень теоретичних знань, значно підвищили рівень практичних компетентностей учителя з дошкільного виховання, виявили ініціативність, відповідальність та креативність

 

Олена Вікторівна відзначила найуспішніших студентів (Бову Ольгу, Олійник Іванну, Сепливу Тетяну), які показали високий рівень професійної підготовки, володіння сучасними інноваційними технологіями, розвиненими творчими здібностями.

Отже, переддипломна практика здобувачів освіти 222 групи спеціальності 012 «Дошкільна освіта» пройшла на належному рівні.

Людмила КЛИМЕНКО, завідувач навчально-виробничої практики

Хвилина мовчання
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

StartUp Teacher Academy

Бібліотека коледжу

Соціальна реклама

Стань Воїном Кіберфронту

Кіберполіція

Музеї коледжу

Зупинимо булінг разом!

Бережи здоров`я