Мета музики – торкати серця

Батьківська категорія: Новини

24 січня відбулося показове заняття з основного музичного інструмента (баян) викладача музичних дисциплін М.І. Романенка зі студенткою 331 групи Дробною Надією на тему «Опанування аплікатурно-технічних принципів гри на баяні під час розучування гам та етюдів».

Мета заняття: набуття комплексу знань та вмінь аплікатурно-технічних принципів гри на музичному інструменті, розбір етюдів та гам. Музичним матеріалом слугували: гама ля-мінор (3 види, акорди, арпеджіо), етюд ля-мінор В.Я. Переселенцева та етюд ля-мінор М.І. Різоля.

Цікавим та творчим був початок заняття, під час якого викладач підвів підсумки виконання Надією домашнього завдання, оцінив її старання, змотивував до подальшої роботи. Миколою Івановичем було створено такі умови музичного навчання, за яких студентка змогла відчути успішність, інтелектуальну спроможність, здатність до взаємодії та діалогу з викладачем.

У невимушеній атмосфері М.І. Романенко працював над формуванням у студентки насиченого звуковидобування та раціонального міховедення, якісним виконанням нотного тексту, звертав увагу на темп виконання, метроритм, уточнював аплікатуру тощо. Процесу практичного розучування етюдів передувала презентація біографій композиторів та перегляд відеоролику (демонстраційний матеріал було максимальною адаптовано до вимог програмового матеріалу з музичного мистецтва для ЗЗСО).

Особливий колорит на занятті було привнесено за допомогою використання методу тренування. Робота над етюдами велася шляхом багаторазового безпомилкового повторення окремих частин. Впродовж заняття Надія працювала над досягненням правильної взаємодії міху і пальців при звуковеденні, удосконаленням окремих місць технічної складності, висловлювала свої враження від виконаної музики, демонструючи власне зацікавлення процесом музичного навчання.

У кінці заняття викладач підвів підсумки роботи, виконаної студенткою, надав технічні та творчі рекомендації, відбулося жваве й конструктивне його обговорення. В цілому заняття характеризується поєднанням найоптимальніших методів і прийомів музичного навчання для фахового удосконалення студентів спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво), що свідчить про високий рівень педагогічної діяльності викладача.

 

Ірина РОЖКО, голова циклової комісії

викладачів музики, співів,

музичного інструмента та спеціальних

музичних дисциплін

з методиками навчання

Хвилина мовчання
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

StartUp Teacher Academy

Бібліотека коледжу

Соціальна реклама

Стань Воїном Кіберфронту

Кіберполіція

Музеї коледжу

Зупинимо булінг разом!

Бережи здоров`я