Цикл практичних занять «Надзвичайні ситуації мирного та воєнного часу. Навички ефективної поведінки»
Уміння правильно реагувати на небезпечні ситуації та надавати першу психологічну допомогу є надзвичайно важливою навичкою для кожної людини, особливо в умовах постійно зростаючих загроз і небезпек.
Протягом лютого 2024 року на базі КЗ СОР «Лебединський педагогічний фаховий коледж імені А.С. Макаренка» проходило навчання, яке було спрямоване на формування та відпрацювання у молоді ефективної поведінки під час небезпечних ситуацій. Практичний психолог коледжу Оксана ХОМИШЕНКО та викладач захисту України Олег ЗАБУГА провели цикл занять для здобувачів освіти 10-11 класів Лебединської територіальної громади, а також студентів Лебединського фахового медичного коледжу імені М.І. Ситенка, на тему «Надзвичайні ситуації мирного та воєнного часу. Навички ефективної поведінки».
Навчальний тренінг «Основні концепції протидії ГЗН та робота з постраждалими»
Сьогодні проблема гендерно зумовленого насильства набуває все більшої актуальності як для України, так і для усього світу, і вимагає нових підходів до протидії та роботи з постраждалими. 29 лютого 2024 року здобувачі освіти ІІІ та IV курсів за спеціальністю 231 Соціальна робота мали можливість долучитися до навчального тренінгу «Основні концепції протидії ГЗН (гендерно зумовленому насильству) та робота з постраждалими», який проходив за підтримки Благодійного фонду «Рокада». Студенти не тільки поглибили свої знання з означеної проблеми, а також продемонстрували практичні навички роботи, набуті під час опанування обов’язковими освітніми компонентами, що формують спеціальні компетентності. Щиро вдячні організаторам заходу та тренеркам Таїсії Луцьковській та Анні Крамар за приємну атмосферу, креативний підхід та незабутні враження.
Детальніше: Навчальний тренінг «Основні концепції протидії ГЗН та робота з постраждалими»
Педагогічний інтерактив на тему «Як говорити з дітьми про інклюзію?»
Уже понад десять років у нашій країні активно впроваджується нова для нас форма навчання учнів з особливими освітніми потребами – інклюзивна. Мета інклюзії в освіті полягає у ліквідації соціальної ізольованості (виключення), що є наслідком негативного ставлення до поняття різноманітності. Як пояснити дитині різноманіття світу і навчити поважати його? Як говорити з дитиною на теми інвалідності, розладів аутистичного спектру та інших особливостей? Саме над вирішенням цих питань активно працюють здобувачі освіти коледжу разом із викладачами, адже разом з інтенсивним запровадженням інклюзивної освіти в Україні це питання особливо гостро постає перед багатьма вихователями, вчителями, соціальними працівниками та батьками.
Детальніше: Педагогічний інтерактив на тему «Як говорити з дітьми про інклюзію?»
Зустріч із практичним психологом у гуртожитку «Вже другий рік в українців ЛЮТИЙ»
Друга річниця війни. Ця дата викликає у людей цілий ряд емоцій, починаючи від почуття горя, смутку та втрати рідних, близьких до роздумів, спогадів, надії на майбутнє. За ці два роки українці продемонстрували світу готовність обороняти свою країну, незламність, своє право на життя. Річниця війни не лише нагадує про страшні наслідки військових дій, але й свідчить про те, як українці єдиним голосом стоять пліч-о-пліч, готові до будь-яких випробувань.
Детальніше: Зустріч із практичним психологом у гуртожитку «Вже другий рік в українців ЛЮТИЙ»