З 11.03.2018 з випуску психолого-педагогічних газет розпочалася декада циклової комісії викладачів шкільної педагогіки та психології.

Учень і учитель – партнери у творчих видах діяльності як на уроці, так і за його межами. А навчання є процесом не абстрактного формування учня, а процесом продукування рольової функції «образу особистості».

Кожен учень бере участь у житті двох, трьох колективів, і в одному із цих колективів – його наставник, старший товариш-учитель. Тут відбувається безпосередній вплив особистості педагога на особистість вихованців.


Так і в діяльності педагогічно-пошукового товариства, яке діє на базі Музею спадщини А.С. Макаренка. Керівник студентського товариства, Мандрико Тамара Василівна, дійсно є для своїх вихованців тим наставником, старшим товаришем, який здійснює виховний вплив на майбутніх вчителів. Яскравим прикладом їхньої спільної діяльності є газета «В об’єктиві педагогічно-пошукове товариство».

Викладач Кравченко О.М. у співпраці зі студентами 141 та 142 груп оформили газету «Педагогічний коучинг: педагогіка партнерства», в якій розглянуто такі аспекти:

-      автори педагогіки партнерства;

-      принципи педагогіки партнерства, їх практична реалізація під час практики студентами та викладачами на заняттях, в ході майстер-класів, творчих майстерень;

-      результати моніторингу ставлення викладачів та студентів до реформи школи.

Завершується газета «Скринькою партнерських ідей» (накопичення яких триватиме протягом декади).


Голова циклової комісії шкільної педагогіки та психології Н.В. Михайленко.

 

Дистанційне навчання

Студентське самоврядування

Музеї коледжу

Бібліотека коледжу

Зупинимо булінг разом!

Бережи здоров`я

ЗНО

Нова українська школа

Новий правопис

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
Мережі