Витоки здібностей та обдарувань дітей – на кінчиках їх пальців.
Від пальців ідуть струмочки, які дають наснаги творчій думці.
Іншими словами, чим більше майстерності в дитячих долоньках,
тим розумніша дитина.
В.О. Сухомлинський
Для дитини дошкільного віку малювання - це захопливий світ яскравих, дивовижних образів. Створені дітьми малюнки вражають дорослих своєю безпосередністю, оригінальністю, бурхливістю фантазії. Особливий інтерес викликають у дошкільників нетрадиційні техніки малювання. Адже процес творчості за допомогою нетрадиційних інструментів - зовсім не складний, нагадує цікаву гру, а результат його - завжди позитивний незалежно від здібностей та обдарувань дитини.
Нетрадиційна образотворча діяльність відіграє важливу роль у загальному психічному розвитку дитини. Адже самокоштовним є не кінцевий продукт – малюнок, тощо, а розвиток особистості в собі, у своїх здатностях, само ідентифікації у творчій роботі, цілеспрямованісті.
Пробудити закладений у дитині творчий потенціал, навчити працювати, допомогти зрозуміти і віднайти себе, зробити перші кроки в творчість для радості, життя - до цього прагнуть педагоги, які себе поважають, які завжди пам'ятають просту істину: бездарних дітей немає, є діти, яким дорослі вчасно не допомогли розкрити свій творчий потенціал. Саме таким педагогом є Субота Наталія Миколаївна, вихователь дошкільної установи «Калинка», зустріч з якою відбулась 19 лютого.
У вступному слові Наталія Миколаївна зазначила, що вона випускниця педагогічного училища, що любила займатись творчістю ще з студентських років, зберігає всі малюнки, які виконувала, навчаючись в училищі.
Читати далі: Нетрадиційні техніки малювання — стимул до творчості