«Успіх – не остаточний, невдачі –
не фатальні, має значення лише
мужність продовжувати»
Вінстон Черчилль
Мотивація відіграє величезну роль у будь-якій діяльності. Найчастіше вона є необхідною умовою для отримання бажаного результату, виражається на певному емоційному підйомі, який може стимулювати людину на вчинення якихось дій.
Як сформувати кращу мотивацію до успіху, щоб стати впевненим і успішним в діяльності і особистісних стосунках?
Відповідь на це питання отримали студенти-сироти та студенти, позбавлені батьківського піклування, які були запрошені на практичне заняття «Мотивація власної діяльності».
Під час виконання вправи «Заохочення» студенти називали свої позитивні риси, переваги, які можуть забезпечити їм успіх у житті та допомагають у спілкуванні з іншими людьми.
У ході вправи «Уникнення невдачі» студенти ділилися тим, як вони реагують на невдачу, як труднощі стимулюють на подальші успіхі у житті.
Виконуючи вправу «Самопідтримка», студенти складали текст самопідтримки, пригадали як підтримують і підбадьорюють своїх друзів, як хвалять себе.
У ході практичного заняття студенти навчилися аналізувати власні позитивні риси, розвинули навички самопідтримки та самостимулювання, мотивації власної діяльності.
Світлана КОВАЛЕНКО,
соціальний педагог