ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція для студентів магістрантів та молодих науковців «Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи»
Науково-дослідна діяльність є невід’ємною складовою становлення молодого спеціаліста. Вчитель сьогодні повинен бути новатором, слідкувати за сучасними тенденціями, бути готовим до стрімких змін. Безперервний розвиток у наш час спрямовує педагога до пошуку кардинально нових методів та прийомів взаємодії з учнями, концептуально осучаснених технологій для поліпшення якості освіти підростаючого покоління. Сучасний інформаційний простір дає більше можливостей для розвитку педагога. Все це спонукає вчителя знаходити нові шляхи співпраці з учнями, самовдосконалюватися та здобувати нові уміння й навички, займатися самоосвітою.
Не буде перебільшенням сказати, що сучасна біологія – одна з найважливіших для людства природничих наук. Вона є не тільки способом вивчення живої природи, що є основним ресурсом людства, але й способом впливу на неї. Крім того, жива природа має величезну пізнавальну та естетичну цінність. І взагалі, саме біологія – ключ до гармонійного існування природи й людини, що є обов’язковою умовою не тільки сталого розвитку сучасної цивілізації, а й існування людства.
Акція започаткована Сумським обласним центром Гуманної Педагогіки.
Великдень – найочікуваніший світлий день для багатьох християн.
Воскресіння Христове — це перехід від смерті до життя, звільнення нас від тягаря гріхів, це вихід, перехід людини з рабства гріха, зла до свободи любові, добра. Великдень символізує відродження, оновлення всього живого.
Біологію справедливо вважають нині наукою майбутнього. Лише вдумайтеся: згідно з офіційним дослідженням «Shape of Jobs to Come», підготовленим компанією Fast Future для уряду Великобританії, із двадцяти нових спеціальностей, які виникнуть у наступні два десятиріччя, сім буде пов’язано з біологією. Цей предмет не випадково захоплює багатьох студентів. Тому в рамках декади циклової комісії викладачів природничих дисциплін з методиками навчання 16 квітня відбулася загальноколеджна олімпіада з біології та анатомії людини. В результаті маємо наступні досягнення:
Сучасній молоді для успішного оволодіння обраною професією необхідний високий рівень загальноосвітньої і професійної підготовки.
Зараз проходить декада циклової комісії природничих дисциплін з методиками навчання. Викладачі циклової комісії моделюють таку систему навчання і виховання, яка б формувала у студентів ініціативність, творчість, мобільність, гнучкість, динамізм, комунікативність, здатність та бажання самостійно здобувати знання, активізувала б пізнавальну діяльність студентів.
Всім відомо, що сміх продовжує життя! І наші студенти це довели. 11 квітня в актовій залі коледжу вже традиційно відбулися студентські ігри кмітливих.
У грі взяли участь 2 команди – 1, 2, 3 та 4 курсів, а саме – команда «Хто там?» та команда «Вінігрет». Програма конкурсу складалася з 3 завдань: першого конкурсу «Візитка», в якому команди оригінально та креативно представляли себе, другого конкурсу – «Пародія», в якому потрібно було підготувати пародію на будь-яку відому телепередачу, та останнього, третього конкурсу – «Домашнє завдання», де команди готували виступ в музично-гумористичному стилі. Оцінювали наші команди високоповажне журі у складі Світлани Леонідівни Коваленко (соціальний педагог коледжу), Альони Борисівни Полуйко (голова студентської профспілки) та Людмили Валеріївни Щербань (культорганізатор коледжу).
Нові завдання освіти в Україні визначають нові пріоритети навчання і виховання, потребують формування ініціативної особистості, здатної до раціональної творчої праці. Нагальною потребою сучасної системи освіти при викладанні біології є активізація пізнавальної діяльності студентів шляхом впровадження нових форм роботи, що забезпечують розвиток особистості кожного студента. Проблема полягає в тому, що більшість студентів відрізняється об’єктивним неприйняттям біології, вважаючи її складною наукою. Тому виникає необхідність пошуку таких прийомів організації освітнього процесу, щоб у студентів виникло бажання зрозуміти і вивчати біологію.
З метою активізації пізнавальної діяльності студентів, узагальнення і систематизації знань з основних понять біології, формування вмінь використовувати здобуті теоретичні знання на практиці, вміння приймати правильні рішення, логічно мислити, працювати в колективі, 10 квітня 2019 року в рамках декади циклової комісії викладачів природничих дисциплін з методиками навчання відбулася інтелектуальна гра «Знавці біології»
У змаганні брали участь дві команди студентів I курсу, а саме команда студентів 411 групи, у складі Залівохіної Катерини, Козлової Ярослави, Грушко Михайла, Мельника Олександра, Шаповалова Дмитра, Сосєдко Богдана, Харченко Ярослава, Храпача Тараса та команда 511 та 211 груп у складі Тупікіної Анастасії, Кореновської Діани, Гетьман Марини, Долженко Валерії, Статкевич Анастасії, Товчигречки Руслани, Склярової Марини, Левченко Лілії.