У середу 03.10.18 р. С.І.Бережна (викладач соціально-педагогічних дисциплін) провела захід професійного спрямування «Методичний міст».
Методичний міст – форма методичної роботи, яка проводиться для розвитку практичних навичок із проблем навчання й виховання; це різновид дискусії. До дискусії були запрошені вихователь ЗДО «Ромашка» м. Лебедина Л.О. Лисянська та вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІ ст. № 4 Вакуленко О.В., студенти спеціальностей «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта». Педагоги поділились досвідом організації кольорових тижнів у ЗДО та школі.
Мета заходу: продемонструвати наступність у роботі ЗДО та початкової школи, розширити обізнаність майбутніх учителів про принципи педагогічної майстерності, активізувати їх творчий потенціал.
У ході проведення студенти впевнились, що сучасний учитель повинен працювати так, щоб навчання стало радістю і задоволенням для кожної дитини, щоб дошкільне та шкільне життя, в якому беруть участь і діти, і учителі, досягло гармонії.
05.10.18 р. було проведено відкрите практичне заняття з основ логопедії (викладач А.В. Фененко) з теми: «Дислалія». У ході заняття було закріплено знання студентів про дислалію як порушення звуковимови, її види та причини виникнення, напрямки сучасних методів подолання дислалії. Основна частина заняття включала ділову гру «Влаштовуємось на роботу», роботу в творчих групах, де студенти вчились визначати різновиди дислалії та планувати корекційну роботу, підбирати і моделювати вправи для розвитку фонематичного слуху та дрібної моторики рук.
У заключній частині студенти виконували тестові завдання та здійснювали самоаналіз роботи на занятті.
У рамках декади викладачі О.В.Баль, В.О. Таран провели методичний квест для студентів спеціальності «Дошкільна освіта» (231, 241 гр.) Це одна із сучасних інтерактивних форм роботи з студентами, що дає змогу створити інформаційний простір, де кожен студент може самостійно набувати знання і навички, які сприяють підвищенню фахової майстерності.
29 вересня студентів було ознайомлено зі структурою квесту, планом роботи, поділено на творчі групи та визначено капітанів. Творчі групи отримали завдання з дошкільної педагогіки та психології, список інформаційних ресурсів, які можна використати під час виконання завдань, у тому числі ресурси Інтернет, опис основних етапів роботи; керівництво до дії. Завдання квесту виконували творчі групи протягом тижня.
Результати роботи систематизовано у посібнику «Організація кольорових тижнів у закладах дошкільної освіти».