Діяльність викладачів шкільної педагогіки та психології – це ціла система роботи викладачів, що сприяє формуванню у студентів потреб і мотивів до активної самостійної роботи, самоосвітньої діяльності, забезпечує підготовку конкурентоспроможних, компетентних фахівців своєї справи.
Традиційно викладачі циклової комісії шкільної педагогіки та психології здійснюють випуск психолого-педагогічних газет та інформаційних бюлетенів.
Викладачі-методисти Кравченко О.М. та Мірошніченко Л.В. підготували «Методичний блог «Агенція НУШ» (комплекс педагогічних газет). Лейтмотивом блогу став вислів міністра освіти України Л.Гріневич «Проект «Нова українська школа» – реформа, яка на десятиріччя визначить освітній ландшафт України». Центральне місце займає газета, що висвітлює головні ідеї НУШ: «Було – стане», «Освіта на подвійний результат», «Що і як робити. Сім ключових питань», «Складові якісної освіти», адже концепція НУШ спрямована на підвищення якості освіти. Перші кроки реалізації Концепції викладачами циклової комісії та студентами шкільного відділу висвітлюють газети «Спектр технологій» та «Проектуємо цілісний процес». Побудова нової школи тісно пов’язана з ідеями гуманної педагогіки, однією з яких є створення ситуації успіху. Газета «Створення ситуації успіху — шлях до якісної освіти» висвітлює рекомендації студентам – практикантам як організувати роботу з різними категоріями учнів та подає прийоми цієї роботи. Будуючи навчально-виховний процес по-новому, слід завжди враховувати думки класиків. Саме такі подані в газеті «Зілля мудреців». Автори блогу вважали за доцільне перевірити рівень обізнаності студентів в положеннях концепції, помістивши тест «Як добре ви знаєте, що передбачає НУШ?»
Викладачі Сердюк В.П. та Кравченко О.М. разом із студентами четвертого курсу підготували і провели усний журнал присвячений твору А.С.Макаренка «Книга для батьків».
Ведучі виховного заходу Гранкіна Юлія (143 гр.) та Синиця Аліна (141 гр.) познайомили присутніх студентів четвертого курсу шкільного відділу з деякими цікавими історіями із життя Антона Макаренка та зробили короткий огляд книги «Книга для батьків».
Сидоренко Яна (142гр.) познайомила присутніх з лекцією «Гра», наголосивши на тому, що «..яка дитина в грі, такою вона буде і в праці».
У своєму виступі на тему «Виховання в праці» Карпенко Юрій (141 гр.) розкрив роль батьків у підготовці дітей до трудової діяльності в сім'ї.
На завершення зустрічі ведучі закликали всіх пам’ятати слова А.С.Макаренка: «Найкращі діти бувають у щасливих батьків…».
Викладачі Прокопенко Н.Г. та Соловей Г.С. разом із студентами другого курсу підготували і провели лабораторію думки «Такі різні діти».
Всі ми живемо в людському оточенні, поміж людей. А кожна людина – це індивідуальність, не схожа на інших ані зовні, ані своїм внутрішнім світом. Люди саме тому і цікаві, що відмінні одні від інших.
В. О. Сухомлинський писав: «Вчительська професія – це людинознавство. Це проникнення у складний духовний світ людини. Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, – з людиною».
Чудова риса – постійно відкривати в людині нове, дивуватися новому, бачити людину в процесі її становлення.
Учитель протягом всього життя пізнає багатогранність дитини, вірить і її неповторність і талановитість,
Так, студенти Родичева Катерина та Шолудько Яна (421 гр.) та Івашина Олексій та Ващенко Катерина (121 гр.) розповіли присутнім про особливості дітей індиго, сонячних дітей (діти із синдромом Дауна), про «шустриків» і «мямликів» та ставлення батьків до дітей залежить від того, які вони за рахунком в сім’ї.
На завершення зустрічі ведучі (Балака Дарія та Поляков Самір (121 гр.)запропонували написати вірш про себе, про свою унікальніст. Кожен з присутніх переконався, що він написав програму свого подальшого розвитку.
Ведучі побажали, щоб все хороше, що написали збулося.
Віртуальну зустріч «Ознайомлюємо з біографією видатного педагога» для студентів І курсу підготували Михайленко Н.В., Соловей Г.С., що сприяло формуванню у першокурсників уявлення про постать видатного педагога, його життєвий та професійний шлях.
Перегляд і обговорення кінофільму «Педагогічна поема» для студентів ІІ курсу організували викладачі Михайленко Н.В., Сердюк В.П.
Педагогічні скарбнички «Технології входження в урок» організували для студентів 3-х курсів викладачі Мандрико Т.В. та Михайленко Н.В.
У педагогічній практиці часто можна спостерігати, що вчитель довго не може заспокоїти учнів, коли почався урок. Причин подібної ситуації декілька, серед них: об’єктивні – психологічні особливості дітей і суб’єктивні – у дітей досконало не сформовані такі якості особистості, як організованість і дисциплінованість.
Щоб уникнути таких ситуацій, науковці радять систематично на початку уроку психологічно налаштовувати школярів на роботу, відволікати від попередніх вражень.
Саме про процедуру «входження в урок» розповіли студентам третього курсу Винник Т., Горішняк М., Колєснік М., Оленченко В. і запросили слухачів поповнити власні «педагогічні скарбнички» знахідками щодо організації початку уроку: вправу «Привітання», «Асоціативне гроно», дидактичну гру «Кольорові привітання», «Музичний вступ», налаштування «Добрі очі, добрий погляд».
Члени педагогічно-пошукового товариства під керівництвом Мандрико Т.В. організували проведення урочистого засідання з нагоди 30-річчя створення музею спадщини А.С.Макаренка та здійснили випуск тематичних газет.
На зустріч запросили ветерана педагогічної справи, Відмінника народної освіти України, викладача, одного зі створювачів фонду музею – К.П. Калюжну та випускницю училища, екскурсовода музею – Вакуленко А.
Історію створення музею, яку донесла Клавдія Петрівна, викликала інтерес учасників засідання.
Голова циклової комісії викладачів шкільної педагогіки та психології Н.В. Михайленко