25 вересня розпочалася декада викладачів дошкільної, соціальної педагогіки, психології та окремих методик під гаслом: «Студент– це не посудина, яку потрібно заповнити, студент – факел, який треба запалити»
В інформаційному віснику, який підготували викладачі (Вознюк В.В., Фененко А.В.) та студенти спеціальностей «Дошкільна освіта», «Соціальна робота» було систематизовано компетентності, якими оволоділи студенти під час навчальних занять та педагогічної практики, запропоновано студентам ознайомитись з особливостями виховання в різних країнах та іншими цікавими фактами, висвітлено мрії та сподівання студентів щодо майбутньої професійної діяльності.
У рамках декади було проведено диспут «Ранні шлюби: за і проти». (Вознюк В.В., Коваленко С.Л.). Розпочався диспут з пояснення поняття «ранній шлюб» з позицій громадської думки та психології. У ході розгляду даної проблеми було висвітлено причини ранніх шлюбів, їх недоліки та переваги. До диспуту долучились експерти – Тихановська Л.В. (лікар-гінеколог), Попільнух О.М. ( начальник Лебединського міського відділу РАГСу), Баль О.В. (практичний психолог ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище)
Заходи в межах декади продовжила виставка творчих робіт викладачів та студентів «Для душі», де були представлені яскраві, неповторні вироби, які спонукають до творчості.
Важливою характеристикою сучасної людини є креативність – здатність до творчості. Життя доводить, що в складних умовах, в умовах, що постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творча, гнучка, креативна, здатна до генерування і використання нового (нових ідей і задумів, нових підходів, нових рішень). Творчий потенціал можна розвивати впродовж усього життя людини, але чим раніше розпочати цей процес, тим краще. Щоб довести, що творчість є важливою властивістю особистості вихователя викладачі циклової комісії (Артеменко Л.В., Ольховик Т.М., Ляшко Н.І., Кужель Т.В., Відюк Є.П) організували семінар практикум: «Розвиток творчого потенціалу майбутнього педагога у системі дошкільної освіти», де студенти демонстрували теоретичні знання та уміння їх використовувати в практичній діяльності.