Декада циклової комісії викладачів шкільної педагогіки та психології традиційно розпочалася з випуску психолого-педагогічних газет та інформаційних бюлетнів.
Члени педагогічно-пошукового товариства (кер. Мандрико Т.В.) підготували черговий номер газети «ПСИХОЛОГіЯ». У ній розміщені матеріали про видатних психологів – ювілярів 2017 року. Зацікавлять читачів і рубрики: «Поради психолога», «Роздуми над проблемою», «Цікаві факти про мозок».
Комплекс педагогічних газет під девізом «Якість освіти — націленість на майбутнє» виготовлений викладачами-методистами Кравченко О. М. іМірошніченко Л. В.
У матеріалах газет висвітлено такі аспекти:
- «Зілля мудреців», де подані думки видатних людей про якість освіти.
- Окремим бюлетенем висвітлена «Педагогічна мудрість Т. Г. Шевченка» (оскільки декада викладачів шкільної педагогіки збіглася із шевченківськими днями).
- «Створення ситуації успіху — шлях до якісної освіти». Тут уміщено рекомендації студентам-практикантам щодо організації роботи з різними категоріями учнів та подано рекомендовані прийоми цієї роботи.
- «Досягаємо ефективності роботи». Висвітлюється практична реалізація інноваційних технологій викладачами циклової комісії та студентами шкільного відділення.
- Проведений моніторинґ результативності освіти серед викладачів та студентів IV курсів.
Викладачем Мірошніченко Л.В. проведений майстер-клас з методики виховної роботи та практики з позанавчальної виховної роботи для студентів 121 групи на тему «Форми виховної роботи та їх використання вчителем початкової школи». До уваги студентів та викладачів був представлений виховний захід «Щоб у серці жила Україна», проведений у формі ерудит-шоу, в якому взяли участь учні 4-А класу ЗОШ№7 (класовод Калініченко А.В.).
Нестандартна форма проведення, використання цілої низки інтерактивних методів і прийомів ( «Мікрофон», «Асоціативний кущ», «Розсипанка», робота в творчих групах, «Поясни слово», «Віночок побажань», рольова гра, «Шифрувальник», «Сонечко передбачень», робота в парах) допомогли студентам в усвідомленні того, що вчитель є ключовою фігурою освіти, а рівень його професійної підготовки є пріоритетною складовою успішності школи.
Така форма, коли викладач працює безпосередньо з учнями, є новою в практиці роботи викладачів училища, та вона дає можливість посилити професійну спрямованість студентів, забезпечити фундаментальність базової підготовки, допомагати студентам у реалізації ідей Маніфесту Гуманної педагогіки та Кодексу честі і служіння вчителя в ході проходження педагогічної практики, формувати фахівця, який є не тільки різностороннє розвиненою особистістю, але й спеціалістом, спроможним ефективно розв’язувати професійні задачі за допомогою новітніх технологій, здібним до самостійного перенавчання, самостійного удосконалення власної підготовки.
Членами педагогічно-пошукового товариства проведено виховний захід «Людина полум’яного серця»(віртуальна зустріч з видатним педагогом -земляком – А.С.Макаренком). Студенти підготували цікавий матеріал з життя і діяльності Антона Семеновича Макаренка, переглянули документальні фільми «Завоювання Куряжу» та «Генії і злодії. Антон Макаренко», що дозволило краще зрозуміти виховну систему видатного педагога, яка допомогла 3000 вихованців його закладів стати повноцінними громадянами країни.
Студенти 4 курсу 142 групи(під керівництвом викладача Михайленко Н.В.) запросили третьокурсників поповнити власні «педагогічні скарбнички» ізапропонували їмсвої знахідки щодо організації початку уроку: вправу «Привітання», «Асоціативне гроно», дидактичну гру «Кольорові привітання», «Музичний вступ», налаштування «Добрі очі, добрий погляд»
В рамках Макаренівської декади, викладачами Кравченко О.М. та Сердюк В.П. був в підголений та проведений усний журнал за «Книгою для батьків» для студенів ІУ курсів. Мета якого продовження вивчення педагогічної спадщини А.С.Макаренка, як одного із великих педагогів усіх часів і народів.
Короткий огляд цього художньо-теоретичного твору А.С. Макаренка, присвяченого проблемам сім'ї та сімейного виховання дітей, дав можливість четвертокурсникам переконатись в тому, що питання, які розглядаються в ньому, до цих пір актуальні. Його думки та поради, з приводу сімейного виховання, не можна вважати лише надбанням минулого, вони належать сучасності й належатимуть майбуттю, залишаються цінними, актуальними, глибоко повчальними для батьківської громадськості незалежної України.