Творчість є необхідною складовою праці викладачів дошкільної педагогіки, психології та окремих методик. Без неї неможливий педагогічний процес. Педагог дає науковим фактам, гіпотезам, теоріям нове життя, відкриваючи їм шляхи до розуму і серця своїх студентів. При цьому творчість — необхідна умова становлення самого педагога, його самопізнання, розвитку і розкриття як особистості. Творчими, креативними, змістовними були заняття, проведені досвідченими викладачами циклової комісії, Артеменко Л.В., Завалій Н.П.. В ході занять велика увага приділялась формуванню професійної компетентності студентів. На занятті з методики розвитку мовлення студенти 231 групи працювали творчими групами, вчились взаємодіяти, аналізувати, оцінювати. Вони підбирали картинки для творчих розповідей продумували тематику творчих розповідей, вправлялись у проведенні фрагментів занять, готували інформаційні хвилинки.
Заняття з теорії та методики фізичного виховання сприяло формуванню не лише професійних компетентностей, а й формувало навички здорового способу життя. В процесі заняття студенти 221 групи ознайомились з комплексами загально розвиваючих вправ для дітей різних вікових груп, зрозуміли методику їх проведення та доречність використання предметів при виконанні вправ. Викладач вчила студентів працювати з програмою, підбирати вправи для формування фізичних якостей (сили, спритності, витривалості, тощо)
17 лютого творчою групою викладачів циклової комісії ( Завалій Н.П., Артеменко Л.В., Ольховик Т.М., Відюк Є.П.) було проведено форум педагогічних ідей, де висвітлили сучасні інноваційні технології з методики розвитку мовлення, методики фізичного виховання, методики музики. Студенти мали змогу ознайомитись з впровадженням цих інновацій в практичну діяльність дошкільних закладів.