У наш час усе більшої популярності набуває такий напрям педагогічної науки, як артпедагогіка, що передбачає залучення дітей до різних видів діяльності (слухання музики, малювання, ліплення, танцю тощо). Одним з найпопулярніших і цікавих напрямів артпедагогіки є казкотерапія, що дозволяє дорослому працювати з дітьми через казку.
Казка – незмінний супутник дитинства. Вона впливає на духовний світ дитини, заохочує її до набуття нових знань і умінь, створює певні зразки поведінки, сприяючи формуванню високих моральних цінностей та позитивного світогляду дитини.
Сьогодні педагоги розробляють нетрадиційні шляхи, як зробити кожне заняття з дитиною цікавим і захоплюючим. Як виховати і розвинути основні здібності дитини: чути, бачити, відчувати, розуміти, фантазувати? Не стоять осторонь і майбутні вчителі з дошкільної освіти, які прагнуть свої теоретичні знання з педагогіки та психології втілити у практичну діяльність.
15 жовтня 2015 року студенти 231 групи спеціальності дошкільна освіта Чечель Ольга, Миколаєнко Лілія, Остапенко Яна, Бакрань Ірина під керівництвом викладача психології Баль О.В. на базі дошкільної установи «Чайка» (старша група «Казка») провели заняття з казкотерапії «Дружба та мир значно кращі за сварку», з метою формування важливих життєвих цінностей – добра, дружби, співпраці, взаємодопомоги. Майбутні вихователі прагнули виховати в дітей доброзичливе ставлення одне до одного, вчили стримувати негативні емоції, формували емпатію та толерантність.
В ході заняття перед дошкільниками наочно предстали чарівні персонажі, які мали можливість «наживо» поспілкуватись з малюками. Нагородою для майбутніх вихователів були захоплені обличчя дошкільнят та запрошення і надалі працювати з дошкільним закладом.
Викладач психології О.В. Баль