
8 грудня 2025 року студенти 341 групи презентували результати педагогічної практики «Керівництво шкільним хором», підвівши підсумки важливого етапу професійної підготовки. Цей вид практики є фундаментом для становлення здобувача освіти як кваліфікованого вчителя музичного мистецтва, здатного успішно впроваджувати виховну місію музики в освітньому процесі.
Позанавчальна музично-виховна робота в закладах загальної середньої освіти має важливе значення для всебічного розвитку особистості дитини, доповнюючи та поглиблюючи програмовий матеріал уроків музичного мистецтва. Вона спрямована на формування музичної культури та розширення естетичного світогляду, розвиток творчих здібностей та самовираження учнів, соціалізацію дітей через спільну колективну діяльність, виховання патріотизму та любові до національної музичної спадщини.
Студенти показали високий рівень володіння методикою організації та проведення репетиційної роботи з ансамблями та солістами, вміння обирати репертуар, що відповідає віковим особливостям, технічним можливостям та естетичним потребам колективу.
Особливо варто відзначити виступи Еліни Кісіленко, Олександра Червяка та Юлії Терновської, які демонстрували креативний підхід до вирішення педагогічних завдань та високу мотивацію до роботи з дітьми, що є запорукою успіху майбутнього вчителя музичного мистецтва.
Досвід, отриманий на практиці, є безцінним для становлення наших майбутніх фахівців.
Час промайнув непомітно, наповнений творчою працею та новими відкриттями. Студенти висловили глибоку вдячність керівникам, наставникам та організаторам практики за підтримку, за мотивацію та допомогу у підготовці виступів.
Ірина ПАВЛЕНКО, Людмила КАЛЮЖНА, керівники практики.












