У рамках декади циклової комісії викладачів дошкільної педагогіки, психології та окремих методик 19 лютого проведено практичний інтенсив, присвячений моделюванню занять з розділу «Природний світ: дитина у світі природи». Здобувачі освіти 231 групи, спеціальності 012 Дошкільна освіта демонстрували уміння підготовки та проведення занять для дітей, використовуючи сучасні методи навчання, інтерактивні презентації та дидактичні матеріали.
Учасники виступали в ролі вихователів, проводячи заняття перед групою однокурсників, які грали роль дітей. Це дозволяло відтворити реальні умови роботи з дошкільниками, відчути себе в ролі педагога, навчитися керувати увагою аудиторії та ефективно використовувати підготовлені матеріали.
Особливу роль у проведенні інтенсиву відіграли керівники практики (Клименко Л.А., Коваленко С.Л., Завалій Н.П., Турченко А.М., Таран В.О.) , які супроводжували студентів на всіх етапах роботи. Вони не лише надавали методичні рекомендації, а й активно допомагали в підготовці занять. Завдяки їхньому досвіду та підтримці студенти змогли краще зрозуміти, як адаптувати навчальний матеріал до вікових особливостей дітей, будувати ефективну комунікацію та підтримувати увагу аудиторії.
Після кожного заняття відбувалося обговорення, під час якого керівники практики та одногрупники давали конструктивний зворотний зв’язок. Студенти аналізували, що вдалося добре, а що потребує вдосконалення, щоб у майбутньому більш впевнено проводити заняття в реальному ЗДО.
Практика показала, що ефективне заняття потребує не лише теоретичних знань, а й гнучкості, творчості та вміння взаємодіяти з дітьми.
Практика є важливою складовою професійної підготовки майбутніх вихователів, адже вони дозволяють сформувати необхідні компетенції, розвинути впевненість у своїх силах та отримати цінний досвід під керівництвом досвідчених наставників.