27 листопада 2024 року відбулося творче засідання наставників академічних груп і студентського самоврядування коледжу, присвячене темі «Роль студентів як суб’єктів освітнього процесу на тлі їх світоглядних змін в період воєнного стану». Модераторами заходу були Вікторія Таран та Оксана Щуцька.
Засідання проходило у вигляді захопливої мандрівки, де кожен етап символізував важливі елементи студентоцентричного підходу. Учасники долали уявні станції, кожна з яких пропонувала нові завдання та виклики.
Створення ментальних карт допомогло структурувати думки та знайти індивідуальні підходи до вирішення освітніх завдань. Ментальні карти стали своєрідними навігаторами, які відображали бачення студентів та педагогів їхньої ролі в освітньому процесі, а це пошук афоризмів, асоціацій, спростуванню міфів і вироблення педагогічних стратегій.
Власним досвідом реалізації принципів студентоцентризму та норм національно-патріотичного виховання поділилися колеги Надія Деменко, Наталія Забуга, Сергій Венгеровський, адже студентоцентризм відіграє важливу роль у формуванні національно-патріотичного виховання, оскільки створює сприятливі умови для індивідуального та колективного усвідомлення студентами своєї ідентичності, цінностей і громадянської відповідальності.
Міністр освіти та науки студентської держави «ОЛЕАНДА» Марина Древаль презентувала дослідження, пояснюючи, як студентське самоврядування бачать підвищення якості освіти.
Організована подорож стала яскравою демонстрацією того, як студентоцентризм може бути впроваджений у різних формах. Студенти не лише здобувають знання, а й стають творцями власного освітнього шляху. Такий формат сприяє розвитку критичного мислення, самостійності та відповідальності — якостей, необхідних для успіху в сучасному світі.