Ще років 10 тому було складно уявити дистанційне навчання. Сьогодні ж це наша реальність. Пандемія коронавірусу, а потім і повномасштабне вторгнення змусили переважну більшість закладів освіти перейти на дистанційне навчання, яке дає можливість розв’язати багато завдань, що постали перед системою освіти під час воєнного стану. Разом з тим ця форма навчання потребує об’єднання спільних зусиль педагогічних працівників, здобувачів освіти та їхніх батьків для досягнення необхідних результатів навчання.
Для того, щоб максимально ефективно організувати онлайн-навчання, потрібно, перше за все, знати його теоретичні дефініції. У межах декади циклової комісії викладачів шкільної педагогіки і психології, інформатики та окремих методик пропонуємо презентаційний меседж, у якому розкрито сутність, проаналізовано переваги та недоліки дистанційного навчання, основні форми взаємодії з їх детальною характеристикою, інструменти для співпраці, платформи та сервіси дистанційного навчання, а також поради майбутнім вчителям щодо організації освітнього процесу у такому форматі.
Вікторія СЕРДЮК,
викладач психолого-педагогічних дисциплін