Інтернет сьогодні став невід’ємною частиною нашого життя. Але не всі користувачі, особливо підлітки, знають про усі ризики й небезпеки, які їх чатують в мережі «Інтернет». Для того, щоб усвідомити найнебезпечніші підводні камені інтернету та отримати знання про безпечне користування ним, студенти 111 групи були запрошені на інтерактивне заняття «Життя онлайн: інтернет друг чи ворог?».
Проблема, яку порушила соціальний педагог Світлана КОВАЛЕНКО, стосувалась кібербулінгу. На цій порівняно новій формі цькування й була зосереджена увага здобувачів освіти, адже кібербулінг небезпечний не менше, ніж знущання у звичному розумінні.
Після перегляду відео «Що таке кібербулінг?» студенти обговорили актуальні питання кіберзлочинності, анонімності користувачів і захисту авторських прав в мережі «Інтернет». Першокурсники дізналися, що найпоширенішими типами кібербулінгу є використання особистої інформації, анонімні погрози, переслідування, тролінг (розміщення провокаційних повідомлень з метою викликати конфлікт), наклепи, хепіслепінг (відеоролики із записами реальних сцен насильства тощо).
Під час виконання вправи «Плюси й мінуси інтернету» студенти визначили позитивний і негативний його вплив на підлітків, шляхи попередження негативного впливу роботи в мережі.
І на завершення заняття здобувачі освіти склали пам’ятку «Правила розумного користувача в мережі «Інтернет».
Світлана КОВАЛЕНКО,
соціальний педагог