Виключно інноваційна за своєю сутністю музична освіта може виховати людину, успішну в сучасному суспільстві, всебічно розвинену, самостійну, самодостатню особистість, яка здатна керуватися в житті власними знаннями, досвідом і переконаннями.
29 листопада відбулося показове заняття з додаткового музичного інструменту (акордеон) викладача музичних дисциплін М.М. Слинька зі студенткою 331 групи Мірошніченко Софією на тему «Оптимізація самостійної роботи студентів як засіб формування професійних компетентностей на заняттях з додаткового музичного інструменту (баян, акордеон)».
Освітнім тандемом викладач-студентка було продемонстровано продуктивну, якісну, високохудожню, успішну роботу над формуванням технічних навичок гри на акордеоні. Творчо та натхненно працювали над розучуванням музичного матеріалу, звуковидобуванням та звуковеденням, точним виконанням аплікатури тощо.
Логічно та коректно було вибудувано і зорганізовано кожен етап заняття. Простежувалась інтеграція знань з суміжних дисциплін фаху, застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Миколою Михайловичем було змодельовано ситуацію спільного вирішення виконавських проблем. Студентка почувала себе вільно, комфортно, розуміла вказівки та рекомендації викладача.
В цілому таке заняття за своїм змістом та сутністю – взірець високого професіоналізму, відданості справі, на який може орієнтуватися кожен у своїй педагогічний діяльності.
Микола Романенко, голова творчої групи
викладачів основного музичного інструменту (баян, акордеон)