Практична підготовка студентів Лебединського педагогічного фахового коледжу є невід’ємною складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців. Основними умовами підвищення ефективності педагогічної практики є не лише її комплексний характер, безперервність та наступність, а й організація і проведення на засадах педагогіки партнерства.
Керівники практики з позанавчальної виховної роботи і студенти є рівноправними учасниками освітнього процесу, об’єднані спільними цілями та прагненнями, працюють разом над побудовою освітньої траєкторії студента і разом несуть спільну взаємну відповідальність за результат. За таких умов, кожен студент-практикант оволодіває необхідними базовими практичними навичками, отримує необхідну індивідуальну підтримку, розвиває здібності критичного мислення, незалежного висловлювання, емоційний інтелект та самосвідомість.
Час показує, що такий формат стосунків найкраще готує молодих людей до професійної педагогічної діяльності й ролі активного громадянина у відкритому сучасному світі. Спілкування, взаємодія та співпраця між учасниками освітнього процесу - це ключ до успіху в підготовці компетентного, конкурентноспроможного фахівця.
Вікторія СЕРДЮК, керівник педагогічної практики