У чому вона? Мені пощастило не лише глибоко задуматися над цією актуальною, важливою для майбутнього педагога проблемою, а й частково дослідити питання в його історичному аспекті, взявши участь у студентській науково-практичній конференції, до участі у якій нас запросив Лебединський медичний фаховий коледж імені професора М.І.Ситенка.
Конференція була присвячена Дню серця, яке відзначається сьогодні – 29 вересня.
Я із задоволенням послухала студентів медичних закладів, які ділилися своїми напрацюваннями з патології, сучасними методами лікування та профілактики сердечних захворювань. Наше ж дослідження стосувалося проблеми ментального здоров'я, яке визначають як «стан щастя та добробуту, в якому людина реалізує свої творчі здібності, може протистояти життєвим стресам, продуктивно працювати та робити внесок у суспільне життя». Для нас це дуже важливо, адже завдання педагога не лише віддати своє вчительське серце дітям, а й зберегти їхні серця чистими і красивими, допомогти їм розквітнути новими барвами щасливого серцебиття.
«Хто хоче бути щасливим, той насамперед повинен пізнати самого себе, тобто внутрішню сутність, свою духовність, своє серце» - писав Г.С.Сковорода. Серце, яке характеризує душу людини.
Я вдячна коледжу за високу довіру представляти його на конференції. Це дало мені наснагу, впевненість і відкрило багато «віконець» для подальшого пізнання ….
Я вдячна своєму науковому керівникові Валентині Миколаївні Кіріній-Радчук. З її допомогою я познайомилася з основами кордоцентризму в українській культурі, «філософією серця» Кирила Ставровецького, Григорія Сковороди, Памфіла Юркевича, з «Кодексом учительського серця» Шалви Амонашвілі, набула досвіду, зуміла гідно подати результати своєї роботи.
Я вітаю усіх зі святом. І бажаю нового, красивого, відкритого Серця, адже «все минає; серцем людина вічна».
Дарина Фенько, студентка 141 групи