Сьогодні все більшої актуальності набуває всім відома народна приказка «В здоровому тілі, здоровий дух», адже значний обсяг часу сучасні діти проводять за гаджетами, відповідно знижується загальна рухова активність, яка на пряму впливає на їхнє здоров’я (як психічне, так і фізичне). Зменшення рухової активності є причиною зниження імунітету, появи багатьох захворювань у молодших школярів та зумовлює сповільнення їхнього розвитку.
Все це, що відбувається в Україні в останні роки (пандемія, військовий час), поставило перед суспільством нові освітні вимоги до організації освітнього процесу, до навчання і виховання підростаючого покоління, зміцнення його здоров’я та розвиток фізичної культури. А отже, сучасний вчитель має знати як сприяти покращенню ситуації, прищепити дітям любов до рухової активності, спорту, створити добрий настрій, вміти допомогти вихованцям успішно розвиватися.
Важливим видом діяльності, що допоможе вирішити вище окреслені завдання, є проведення викладачами коледжу різноманітних заходів. Так, викладачі циклової комісії шкільної та дошкільної педагогіки, психології, соціально-педагогічних дисциплін та окремих методик Завалій Н.П. та Михайленко Н.В. організували та провели майстер-клас на тему «Використання рухливих ігор для підвищення рухової активності дітей». Під час теоретичної частини майстер-класу студент 121 групи під керівництвом Наталії Вікторівни розглянули та проаналізували поняття «рухлива гра», класифікації рухливих ігор; з'ясували значення рухливої гри, сутність її компонентів.
Особливе зацікавлення у студентів викликала вправа-демонстрація «Скріпка». Кожен з учасників отримав звичайну канцелярську скріпку та спробував її розігнути. Потім скріпку потрібно було відновити.
В процесі зворотної комунікації з’ясували, що відновити первинний вигляд скріпки неможливо; провели аналогію зі здоров’ям людини (якщо людина втрачає своє здоров’я, то навіть користуючись найсучаснішими методами та засобами медицини, не завжди можна відновитись без будь-яких наслідків) та прийшли до висновку, що порушене здоров’я неможливо відновити повністю, що збереження здоров’я та його профілактика завжди ефективніше, ніж лікування, навіть найсучасніше.
Організовуючи вправляння студентів у проведенні рухливих ігор, Ніна Павлівна познайомила майбутніх вчителів із методикою організації рухливих ігор (методикою організації учнів для проведення гри, як вчитель має здійснювати керівництво грою), залучила студентів до проведення ряду рухливих ігор (народних ігор «Дрібушечки», «Вареної рибки», ігор малої рухливості, для відпочинку).
Завершуючи роботу майстер класу, Ніна Павлівна та Наталія Вікторівна акцентували увагу студентів на тому, що освітній процес у сучасній школі має здійснювати вагомий вплив на здоров’я підростаючого покоління та їх правильний фізичний розвиток, на формування у школярів прагнення та бажання берегти та підтримувати власне здоров’я.
Наталія Михайленко, голова циклової комісії