Відповідно до плану роботи постійно діючого семінару керівників практики були проведені дні відкритої практики студентів спеціальностей «Початкова освіта», «Музичне мистецтво», «Дошкільна освіта».
Протягом двох тижнів студенті четвертого курсу працювали у творчих практичних лабораторіях, ділились здобутками, практичними напрацюваннями.
Реалії сьогодення вимагають від нас готовності працювати за будь-яких умов. У цьому навчальному році практика у коледжі організована з використанням дистанційних форм роботи. Але це не завадило продемонструвати студентам-випускникам високий рівень готовності до професійної діяльності.
На уроках з українського читання, інформатики, математики, дизайну і технологій студенти 141 групи спеціальності «Початкова освіта» продемонстрували уміння вибудовувати урок відповідно до поставлених цілей, використовувати різні технології, зокрема, технології розвитку критичного мислення, ІКТ, технології оцінювання, співробітництва тощо. Майбутні вчителі показали вміння мотивувати дітей до навчальної діяльності, дотримуватись логіки уроку, вести дітей від одного до наступного навчально-пізнавального завдання.
Цікавими, насиченими, змістовними були уроки Шарапової Анастасії, Лапіної Надії, Мазуренко Світлани, Оверчук Анжеліки.
Як веселковий дивограй пройшли відкриті уроки музики з інтегрованого курсу «Мистецтво», проведених студентами спеціальності «Музичне мистецтво».
Здобувачі освіти продемонстрували володіння інтерактивними методами та прийомами, вміння їх застосовувати з використанням дистанційних форм роботи. На уроках студентів Гордієнко Ірини, Дзюби Ольги, Молошної Вікторії, Дробної Надії значна увага приділялась реалізації принципів свідомості, самостійності, активності, звʼязку навчальних завдань з життям тощо. Студентам вдалося залучити і зацікавити дітей, утримувати увагу протягом занять.
У різнобарвний світ дитинства ми поринули разом зі студентами-випускниками спеціальності «Дошкільна освіта» Осіповою Аліною, Шкурою Віталіною та Бобровою Анжелікою. Майбутні вихователі у практичній педагогічній лабораторії демонстрували вміння організовувати роботу з дітьми з розділу «Дитина у світі мистецтва. Літературне образотворення».
Студенти-практиканти продемонстрували знання методики, вміння реалізувати цілі в ході заняття, використовувати активні прийоми навчання. Використання інтерактивних методів навчання сприяло активізації розумової діяльності дітей на всіх етапах занять.
Студентам вдалося підібрати саме такі форми організації освітньої діяльності, які забезпечили комфортних умов для взаємодії, за яких кожна дитина відчуває свої успіхи і, виконуючи певну інтелектуальну роботу, досягає високої продуктивності. Заняття були цікаві, різноманітні, продуктивні.
Дні відкритої практики продемонстрували, що педагогічне партнерство визначається пріоритетом у практичній підготовці здобувачів освіти у коледжі в контексті забезпечення якості підготовки сучасного педагога. Педагогічний супровід здобувачів освіти керівниками практики Долею Л.М., Бідною Л.В., Соловей Г.С., Степанковою О.Л., Рожко І.В., Кан Г.І., Калюжною Л.Б., Садовничою В., В., Завалій Н.П., Шульгою О.О., Чередніченко Н.М. спрямований на забезпечення педагогіки партнерства, заснованої на принципах взаємодії суб’єктів, активному взаємовпливі і ґрунтується на інтеграції всього досвіду особистості, підпорядкованого професійній ролі.