Композитор створює музичні твори, художник – живописні полотна, драматург – шедеври для театру. А вчитель створює урок як витвір педагогічного мистецтва для дітей і разом з дітьми. Гарний урок має своє обличчя, своєрідність, що забезпечується індивідуальним стилем вчителя і своєрідністю учнів.
Організаційний момент є одним з основних етапів сучасного уроку. Його основна мета - підготувати та налаштувати учнів до продуктивної співпраці; це той самий час, коли закладається темп, настрій, тон спілкування.
Щоб показати, за допомогою яких методів і прийомів вчитель може розпочати урок, створити атмосферу довіри, доброзичливості, комфорту, учасники педагогічно-пошукового товариства Дарія Третяченко, Анастасія Шарапова та Надія Лапіна (студенти 4 курсу) запросили третьокурсників до «Лабораторії думки» для обговорення теми «Технології «входження в урок».
Студенти товариства презентували різноманітні техніки початку уроку: поетичні рядки, пальчикова гімнастика, нейрогімнастики, кінезіологічні вправи, кольротерапія, музикотерапія – перелік тих способів, які допоможуть проявити творчість, відчути дітей і шляхом швидкого орієнтування та почати «витвір мистецтва».
Запрошуємо студентів 3 курсу долучатися до активної діяльності студентського педагогічно-пошукового товариства та оволодівати новими професійно важливими способами педагогічної діяльності – уміннями і навичками підготовки та проведення уроків у початкових класах.
Наталія Михайленко, керівник педагогічно-пошукового товариства