З метою створення сприятливого, безпечного, партнерського середовища для успішної соціалізації та адаптації першокурсників коледжу психологічною службою була проведена низка заходів діагностичного дослідження. Адаптація здобувачів освіти полягає у здатності відповідати вимогам і нормам закладу освіти, а також в умінні розвиватися в новому для себе середовищі, реалізувати свої здібності та потреби, не вступаючи із цим середовищем у протиріччя.
В умовах воєнного стану дуже важливо враховувати емоційний стан студентів, їхній рівень індивідуально-психологічного здоров’я.
Вирішуючи завдання з визначення проблем адаптації студентів І курсу до нових умов навчання, надання рекомендацій щодо їхнього усунення, розробки конкретних форм та методів психолого-педагогічного супроводу кожного студента в освітньому процесі, в коледжі відбувся психолого-педагогічний консиліум. Він передбачав комплексне вивчення адаптації студентів у тісній взаємодії адміністрації коледжу, наставників академічних груп, викладачів, психологічної служби та медичного працівника.
Психолого-педагогічний консиліуму виробив рекомендації учасникам освітнього процесу, які допоможуть студентам-першокурсникам долати труднощі адаптаційного періоду та успішно оволодівати майбутньою професією в умовах критичних викликів сучасності.
Оксана КОЛЕСНИК, заступник директора з виховної роботи