«Ніхто нам не збудує держави,
коли ми її самі не збудуємо,
ніхто з нас не зробить нації,
коли ми самі нацією не схочемо бути»
Саме ці слова В’ячеслава Липинського стали лейтмотивом творчого засідання наставників груп з теми «Роль педагогіки партнерства у формуванні здобувачів освіти високої громадянської активності та національної свідомості» (20 жовтня 2022 року), модераторами якого виступили наставники 221 та 421 груп Катерина Магаляс та Наталія Вечерова.
Формування національної самосвідомості особистості є важливою метою і необхідною умовою розбудови Української держави, тому становлення саме національної самосвідомості та громадянської активності студентів у кожному поколінні, є центральною темою і предметом вивчення кожного викладача коледжу. Особливо гостро вона постала зараз, коли утверджується нова система цінностей. У зв’язку з цим сучасні концепції розвитку національної самосвідомості вимагають оновлення змісту виховного процесу.
Упродовж засідання колеги ділилися педагогічним досвідом щодо формування національної свідомості здобувачів освіти через педагогіку партнерства. Учасники засідання виконували творчі завдання, серед яких були сенкан до слова Україна, створення пам’ятки якостей справжнього студента-патріота, робота з прислів’ями та приказками, адже народна творчість – це духовна спадщина нашого народу. Національного колориту додало завдання «Неперевершена четвірка» про цікаві факти з життя видатних гетьманів нашої землі, які навічно вкарбувались у народну пам’ять. Зустріч завершилася на оптимістичній ноті. Учасники засідання долучилися до міні-акції «Якою я бачу у майбутньому нашу Україну?», утворивши «голуба» - символа миру та добровісника богів.
Катерина МАГАЛЯС, наставник 221 групи