Викладачі дошкільної, соціальної педагогіки, психології та окремих методик в рамках декади провели ряд виховних заходів та відкриті навчальні заняття для студентів спеціальностей "Дошкільна освіта" та "Соціальна педагогіка". Цікавим, змістовним був відкритий виховний захід, організований досвідченими педагогами Вороною А.М., Ляшко Н.І., Ольховик Т.М. на тему: «Сучасні тенденції розвитку дошкільної освіти дітей 5-ти річного віку». У заході взяли активну участь студенти 232 та 222 груп, розкривши методику виховання хлопчиків та дівчаток.
Педагоги циклової комісії відвідали виховний захід: Народна мудрість, як засіб дошкільного виховання, підготовлений компетентними педагогами Завалій Н.П., Відюк Є.П. Студенти поповнили свої знання про усну народну творчість, яка використовується у роботі з дошкільниками, народні ігри та методику їх проведення в ДНЗ. В ході виховного заходу був організований перегляд та аналіз дитячих казок.
Відкрите заняття з методики соціально-педагогічної роботи було проведено молодим, творчим педагогом Щуцькою О.М. В ході заняття студенти узагальнили знання про організацію роботи з дітьми девіантної поведінки, вчились розробляти рекомендації для батьків, вирішувати педагогічні ситуації.
Фененко А.В. провела заняття з логопедії (241 група), спрямоване на вироблення у студентів навичок усунення заїкання у дошкільників, підбір ігор, вправ для роботи з такими дітьми. В ході заняття була організована рольова гра, яка дала можливість розглянути дану проблему з різних точок зору. Правильно підібрані види роботи активізували студентів і викликали інтерес до майбутньої професії.
Свою творчість у підготовці виховного заходу проявили викладачі психології та окремих методик Баль О.В. та Турченко А.М. Виховний захід був спрямований на вироблення у студентів навичок роботи по усуненню дитячої жорстокості. В ході заходу студенти мали змогу визначити доречність використання сучасних іграшок та перегляду мультфільмів у вихованні дошкільників. Були розроблені рекомендації для батьків та створено символічне дерево бажань, проведено ряд ігор, спрямованих на усунення дитячої агресії, зокрема "Торбинка для гніву".
Всі проведені заходи формують професійну компетентність дошкільників.