Адаптація студентів – досить складний, тривалий процес і це не лише передумова активної діяльності, а й необхідна умова її ефективності.
Адаптація першокурсника полягає в здатності відповідати вимогам і нормам закладу освіти, а також в умінні розвиватися в новому для себе середовищі, реалізувати свої здібності та потреби, не вступаючи із цим середовищем у протиріччя.
З метою визначення входження студентів І курсу до колективу коледжу в період адаптації до нових умов навчання та проживання в гуртожитку, розробки конкретних форм та методів психолого-педагогічного супроводу кожного студента в освітньому процесі в коледжі відбувся психолого-педагогічний консиліум.
Він передбачав комплексне вивчення адаптації студентів у тісній взаємодії адміністрації коледжу, наставників академічних груп, викладачів, психологічної служби, медичного працівника та вихователя гуртожитку.
Психолого-педагогічний консиліуму виробив рекомендації учасникам освітнього процесу, які допоможуть студентам-першокурсникам долати труднощі адаптаційного періоду та успішно оволодівати майбутньою професією.
Оксана КОЛЕСНИК, заступник директора з виховної роботи.