В рамках декади викладачів дошкільної, соціальної педагогіки, психології та окремих методик представлено інформаційно-просвітницькі стінгазети, які демонструють формування професійних компетентностей студентів при проходженні педагогічної практики.
Свою творчість та креативність проявили студенти 241 групи.
Неординарний підхід до створення стінгазети продемонстрували студенти 221 групи: підібрали вислови про виховання дошкільників, мотивували свій вибір професії, показали індивідуальність дитячої особистості.
Ноти гуманної педагогіки звучать у творчій роботі студентів 222 групи. Інтерес до обраної професії, любов до дітей, доброзичливе ставлення до них презентоване у фото колажі створеному студентами 231 та 232 груп.
Організовували роботу студентів компетентні викладачі Артеменко Л.В. Фененко А.В. та наставники груп.
28.01.2014 року для студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" було проведено Коваленко С.Л. та Щуцькою О.М. кінолекторій з актуальної проблеми сьогодення: «Протидія торгівлі дітьми та комерційній, сексуальній експлуатації дітей»
29 січня для студентів спеціальності "Дошкільна освіта" була організована гра Брейн-ринг «Наші обереги», ведучими та членами журі стали студенти 241 групи, під керівництвом викладачів Бережної С.І. та Таран В.О. Тематика гри спрямована до витоків національної культури, шанобливого ставлення до народних звичаїв, традицій та обрядів, до історії культури та побуту українського народу.
За ігровими столами зустрілись студенти 221 та 231 груп, вони продемонстрували свої знання про народні обереги, життя та побут українців, традиційні родинні звичаї та народні свята. Переможців гри (студентів 221 групи) нагороджено своєрідним оберегом – мішечком щастя.
31.01.2014 р. Баль О.В. провела відкрите заняття для студентів 231 групи з дитячої психології на тему: Криза 3-х років, як її перемогти? Заняття проведено на високому професійному рівні. Різні види роботи на занятті сприяли активізації студентів, формуванню професійної компетентності, прояву їх творчості. Робота в творчих групах спонукала студентів до самостійного добору інформації, аналізу, узагальнення, створення презентацій. Доцільно підібрані відео файли, педагогічні ситуації дали можливість студентам побачити прояви впертості, капризування дітей та шляхи їх подолання.