В рамках декади циклової комісії дошкільної, соціальної педагогіки, психології, окремих методик та до 10-річчя Сумського обласного центру Гуманної Педагогіки розглядалося питання «Сучасна дошкільна освіта з позиції гуманної педагогіки». Викладачі циклової комісії Турченко А., Шульга О. під час організації презентаційного меседжу запросили студентів 241, 231, 221 і 222 груп у цікаву і захоплюючу онлайн-подорож. До їхньої уваги були представлені шість меседжів, які надсилались протягом шести днів.
Здобувачі освіти опрацювали їх і виготовили пам’ятку – порадник, буклети та лепбук щодо впровадження гуманістичного підходу в освітній процес закладів дошкільної освіти. Адже справжня вихованість особистості визначається гуманістичним ядром, в центрі якого – безкорислива любов.
Один із основних напрямів перебудови дошкільного виховання – гуманізація педагогічного процесу в закладах дошкільної освіти, яка полягає насамперед в орієнтації вихователя на особистість дитини, корінну зміну характеру спілкування з нею – бути не «над» і не «поряд», а «разом». На сучасному етапі поряд з формуванням життєвої компетентності випускника закладу дошкільної освіти значна увага приділяється також пропаганді й творчому впровадженню в практику роботи закладів дошкільної освіти ідей гуманного особистісного підходу до дитини як до особистості, ознакою якого є повага до її праці, здобутків, створення ситуації успіху в навчанні та відкритої перспективи, вільного вибору та допомоги в ліквідації прогалин, а також створення системи співпраці, співробітництва, співтворчості всіх учасників освітнього процесу (педагог – дитина – батьки).
ТУРЧЕНКО А., ШУЛЬГА О.