В умовах сьогодення, коли на ринку праці потрібні фахівці найвищого ґатунку, перед студентами четвертих курсів стоїть важлива мета – здобути практичні навички та уміння, необхідні для майбутньої професії педагога, соціального працівника. Та ще й не просто здобути ці навички та вміння, а на практиці переконатись у їх міцності, досконалості, дієвості.
05.04.2021 р. у Лебединському педагогічному фаховому коледжі імені А.С.Макаренка в режимі онлайн відбулася підсумкова конференція студентів 541 групи спеціальності 231 «Соціальна робота» на тему «Інноваційний потенціал практичної підготовки майбутніх фахівців у процесі проходження переддипломної педагогічної практики»
На конференції були присутні: директор закладу Білокобильська Л.Б., завідувач навчально-виробничої практики Клименко Л.А., керівник практики студентів Щуцька О.М., наставник групи Криворука В.В..
Неабияку можливість для творчості, для здобуття професійного досвіду надає переддипломна педагогічна практика, про яку так мріють студенти-випускники, адже саме вона стає творчою майстернею для молоді. Завданнями цього виду практики є надати можливість адаптуватись молодим фахівцям до вимог соціальних установ, осередків та освітніх закладів. Зміст практики передбачав роботу на місці соціальних працівників та соціальних педагогів.
Треба відзначити, що студенти проходили соціально-педагогічну практику в соціальних та освітніх закладах різного спрямування: центр соціальних служб, філія відділу пробації, центр соціального обслуговування населення, педагогічний коледж, ВПУ, спеціальна школа.
Студенти-практиканти – Клименко Вікторія, Лук’янова Дар’я, Безкровний В’ячеслав, Ігнатенко Дар’я, Логвиненко Аліна - підготували звіти та презентації про особливості власної діяльності під час проходження практики. Під час звіту значна увага була сконцентрована на особливостях реалізації соціально-педагогічних технологій з різними категоріями клієнтів.
Учасники заходу підсумували результати практики, обговорили проблеми організації процесу залучення студентів до самостійної творчої діяльності в умовах, оптимально наближених до роботи за фахом, обмінялися враженнями.
В процесі спілкування зі студентами викладачі відмітали високий рівень теоретичної підготовки, сумлінне ставлення до виконання завдань практики.
Керівники практики відзначили, що практиканти, успішно виконавши всі завдання виробничої педагогічної практики, підтвердили належний рівень теоретичних знань, значно підвищили рівень практичних компетентностей фахівця соціальної роботи, виявили ініціативність, відповідальність та креативність. Про що свідчать грамоти за сумлінне відношення до професійних обов’язків, отримані студентами-практикантами Логвиненко А., Клименко В., Курман А..
Отже, виробнича педагогічна практика студентів 4 курсу спеціальності «Соціальна робота» пройшла на належному рівні.
Завідувач навчально-виробничої практики Л.Клименко