10 березня 2021 року студентами 121 групи Шараповою А., Лапіною Н., Бессараб В. та Третяченко Д., які є наймолодшими учасниками педагогічно-пошукого товариства, було організовано й проведено «Панораму методичних знахідок Шалви Амонашвілі» для майбутніх учителів початкової освіти.
Захід був присвячений ювілею педагога – 90-річчю. Мета панорами методичних знахідок передбачала ознайомлення студентів з життєвим і творчим шляхом педагога-новатора, творця філософської системи «Школа життя», основоположника гуманної педагогіки Ш. О. Амонашвілі та його педагогічними ідеями; розвиток професійної компетентності; виховання прагнення до формування в себе якостей педагога-гуманіста.
Гуртківці приділили увагу таким ідеям педагога:
1. у чому сутність гуманної педагогіки;
2. хто є вчитель;
3. про любов до дитини.
8 березня 2021 року Шалва Амонашвілі, розробник оригінальної концепції гуманної педагогіки, відзначив свій 90-річний ювілей. Усе життя й творчість педагог присвячує розвитку класичних ідей гуманної педагогіки, утвердження в педагогічній свідомості поняття «духовного гуманізму», гуманної педагогіки, орієнтованої на особистість дитини, абсолютну відмову від авторитарної педагогіки. Багато ідей Шалви Олександровича перегукуються з постулатами НУШ. У концепції гуманістичної педагогіки школа життя наголошує на веденні дитини за допомогою надання розуміння цінностей свого народу, своєї нації й країни до осягнення людських цінностей.
«…Цінуйте себе в першу чергу, любі українці. Замість відкривати клони західних шкіл — створіть навчальний заклад, який базується на постулатах Сухомлинського.
Зауважте: класика педагогіки зародилася саме в Європі, а не в східному світі, багатому на філософські погляди. Ні в Японії, ні в Індії, ні в Китаї ви не знайдете жодного класика педагогіки. До речі, у Китаї визнаний класик педагогіки — саме Сухомлинський, йому там присвячують конференції, наукові читання. Мрію, щоб в Україні хоча б двічі на рік проводили читання по Сухомлинському…». Саме такими словами звернувся Ш.О. Амонашвілі в одному із свої виступів до освітян України.
Маємо надію, що висвітлені ідеї та думки педагога сприятимуть становленню особистості майбутніх фахівців.
Керівник гуртка Н.В. Михайленко