Під такою назвою 02 лютого 2021 року на базі КЗ СОР «Лебединський педагогічний фаховий коледж імені А. С. Макаренка» відбувся вебінар-телеміст, до якого долучилися понад 80 осіб з числа педагогічних працівників та студентів педагогічних ЗФПО Центрального регіону України.
Враховуючи актуальність зазначеної теми, організатори заходу мали на меті розкрити основні теоретичні поняття і практичні технології реалізації принципів наступності, сприяти співробітництву та взаємоінтеграції досвіду учасників вебінару, залучити студентів до пошукової та дослідницької діяльності в контексті ключових проблем.
Спікери вебінару - Таран Вікторія Олексіївна, голова регіонального методичного об’єднання дошкільної педагогіки, психології та окремих методик і Михайленко Наталія Вікторівна, голова регіонального методичного об’єднання шкільної педагогіки – майстерно скомпонували матеріал за п`ятьма рубриками, переплітаючи теоретичний матеріал з практичними вправами, порадами, методиками та спілкуванням зі студентами у студії та в чаті.
Рубрика 1 «Педагогічний прайм-тайм» підвела слухачів до висновку, що компетентності учня НУШ формуються на ґрунті компетентностей, закладених в ЗДО.
Рубрика 2 «Методичний телечелендж «Як ми працюємо?»» розкрила основні принципи побудови дошкільної та початкової освіти: гуманізм як прояв поваги до особистості, урахування вікових особливостей дітей, орієнтація на індивідуальні схильності, інтереси, створення умов, комфортних для розвитку пізнавальних та психічних процесів у дітей, їхньої спрямованості на активність у соціумі тощо.
«У Національній стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі зазначено: «Учні та педагогічні працівники потребують такого стану освітнього середовища, в якому вони відчуватимуть фізичну, психологічну, інформаційну та соціальну безпеку, комфорт і благополуччя.» Саме тому ми маємо підготувати майбутніх фахівців з дошкільної та початкової освіти, які були б здатні забезпечувати умови для оволодіння учнями компетентностями, необхідними для життя, формування культури безпечної та здорової поведінки. Реалізація означених завдань буде можлива за умови оволодіння майбутніми фахівцями методики використання здоров’язбережувальних технологій», - наголошували спікери.
І особлива увага була приділена наступності у використанні здоров’язбережувальних технологій, зокрема арттерапії та її різновидам: музикотерапії, мандалотерапії, казкотерапії, ізотерапії, кольоротерапії тощо.
Цікаву методику малювання кавою продемонструвала Альона Вікторівна Баль, викладач психології нашого закладу.
Наголошуючи на формуванні здоров’язбережувальної компетентності, спікери звернули увагу слухачів на такі технології, як Хатха-йога, шоугун-терапія, мудри, степ аеробіку, фітбол- гімнастику, нейрогімнастику тощо , пропонуючи практичні вправи
Великим професійним подарунком був виступ педагога-практика НУШ, учителя початкових класів Лебединської спеціалізованої школи І-ІІІ №7 Алли Іванівни Бендюг, яка поділилася зі слухачами своїм досвідом з питань використання здоров’язбережувальних технологій.
Рубрика 3 «Психологічний дайджест» пропонувала лайфхаки викладача психології (Баль А.В.) щодо роботи з дітьми дошкільного віку вихователям та батькам.
Рубрика 4 «Психолого-педагогічний прес-реліз» передбачала створення разом зі студентами-учасниками вебінару Моделі майбутнього першокласника.
Вебінар пройшов на високому науково-методичному та організаційному рівні і отримав схвальні відгуки від слухачів.
Організатори заходу висловлюють вдячність за технічну допомогу викладачеві інформатики Кірдіщеву Антону Петровичу, інженеру-електронику Чижику Євгену Володимировичу, архіваріусу Сніжко-Сивопляс Наталії Юріївні.
В.М. Кіріна-Радчук, методист навчально-методичного кабінету