Проблема збереження здоров ’я дітей в усьому світі стає дедалі актуальнішою. Збереження та зміцнення здоров ’я дитини – головна функція педагога ЗДО. Як зберегти здоров’я малечі, які форми та види роботи використовувати для загартування їхнього організму? Ці питання розглядались на лекційному занятті, проведеному викладачем методистом вищої категорії Завалій Н.П. з методики фізичного виховання дітей дошкільного віку.
Заняття композиційно вибудоване методично грамотно; всі елементи заняття мають логічну послідовність. Навчальний матеріал викладач пов’язує з майбутньою професійною діяльністю, формує життєвоважливі компетентності. Простежуються міжпредметні зв’язки з анатомією, фізіологією, гігієною дітей дошкільного віку, педагогікою та психологією. Демонстрування відеофрагментів занять, флешмобу, розваг дало змогу студентам закріпити знання про структурні складові видів роботи та методику їх проведення у різних вікових групах.
Ніна Павлівна підібрала доречні вправи на розвиток навичок та умінь студентів. Викладач вміло володіє навчальним процесом, вміє організувати студентів до роботи, прищеплюючи риси самостійного прийняття рішення та роботи в колективі.