В рамках проведення декади циклової комісії викладачів шкільної педагогіки, психології та окремих методик, викладачем Соловей Г.С. та студентами 142 групи був проведений Інформаційний марафон «Педагогічна поема А.С. Макаренка».
Соловей Анна та Ворона Віталіна розповіли студентам коледжу, що основа «Поеми» – хронологічний опис становлення і розвитку дуже складного виховного закладу, що пройшов шлях від анархізму, безпритульного і міщанського індивідуалізму до бойової, кипучої радянської дійсності, освітленої нормами соціалістичного співжиття. Увагу слухачів звернули на те, що «Педагогічна поема» – книга для всієї родини і обов’язково для педагога, для підприємця, політика і управлінця, оскільки тема «Поеми» більше, ніж педагогіка. Це шлях реформування і модернізації суспільства знизу, не в порядку політичної кампанії, а плекання тих, хто «здатний не тільки «рвати», але тягнути, не тільки вдаряти, але й терпляче натискати. І у нас не вийдуть (...) жалюгідні, ниючі, жадненькі споживачі, завжди чогось хоча й просять, завжди незадоволені і своєю роботою, і своїм життям ... ».
«Поема» дає уроки справжньої любові до дітей, стриманою і творчою, без сюсюкання та загравання. Вона дає уміння намічати перспективи. Вона дає імпульс до власної творчості кожному педагогу подібно Макаренку, який будучи рядовим завідувачем колонією усвідомлював себе творцем нової педагогіки. І це йому вдалося.
На згадку про зустріч студентам коледжу були подаровані буклети «Вічна молодість «Педагогічної поеми» А.С. Макаренка».
Викладач педагогіки Соловей Г.С.