Ми живемо у час, коли відбувається реформа освіти, створюються певні нові вимоги до сучасної української школи, до фахової передвищої освіти. Серед вимог і очікувань, якою має стати освіта після реформування, - є те, що вона стане комфортним середовищем для кожної дитини, незалежно від її віросповідання, кольору шкіри, особливостей здоров’я, походження.
Як створити комфортне середовище, як запобігти виникненню у ньому негативних явищ, розглядалось на засіданні методичного об’єднання наставників груп.
Організували роботу наставників практичний психолог, викладач психології О.Баль та викладач дошкільних дисциплін, наставник 232 групи В.Таран. Розглядалась проблема профілактики та подолання булінгу в освітньому середовищі коледжу. Це питання сьогодні турбує всих педагогів та вищі органи влади, адже булінг – не просто конфлікт між однолітками, це прояв психологічного чи фізичного насильства, який може лишити по собі слід на довгі роки, вплинувши на усе життя.
У ході роботи було укладено «Кейс наставника», де зібрано матеріали необхідні наставникам для роботи з батьками, студентами, колегами: поради, пам’ятки, буклети. Озвучено ознаки булінгу, його види, алгоритм дії педагога у разі виникнення цього явища, форми роботи наставника з профілактики булінгу.
Насильство людей над людьми – наша спільна проблема. Проте людство лише на початку шляху її вирішення. Дивна річ, ми навчилися боротися із найстрашнішими хворобами, утім, приборкати власну агресію нам інколи не під силу. І від цього страждає безліч маленьких і дорослих людей. Але так не має бути. Тож, певно, найголовніша місія ХХІ століття – навчитися шанувати Землю і всіх живих істот на ній.