Інклюзивна освіта – перспектива нова.
Хоч різні можливості - рівні права!
Кожна дитина – це цілий світ,
Освіта, повага і рівність для всіх!
Реалізація інклюзивного підходу до освіти дітей з особливими потребами нині розглядається як сучасний і перспективний напрям розвитку системи спеціальної та загальної освіти. З метою розширення знань студентів про інклюзивне навчання А.В. Фененко (викладач основ інклюзивної освіти) та студенти 241 групи провели інформаційну акцію «Інклюзивне навчання – різні можливості, рівні права». Мета акції: звернути увагу на необхідність впровадження інклюзивного навчання в школах та ЗДО, проінформувати батьків вихованців ЗДО про особливості інклюзивного навчання, його переваги, права батьків та дітей з особливими потребами.
В ході акції було висвітлено, що інклюзивна освіта – це не просто прихід дитини з особливими освітніми потребами до звичайної школи. Йдеться про створення в спільному просторі особливого підходу до навчання такої дитини, який передбачає додаткові елементи навчального процесу – індивідуальний план розвитку такої дитини, спеціально облаштоване місце і належні умови для неї. Впроваджуючи інклюзію в практику ми даємо можливість дітям подолати ізоляцію, отримати освіту за місцем проживання без відриву від сім’ї, налагодити дружні стосунки з ровесниками та брати участь у громадському житті.