Сьогодні, в процесі бурхливого розвитку освіти, у ході запровадження Нової української школи виникає потреба по-новому подивитися на сучасний урок, на його структуру, форми, технології проведення. Сучасний урок вже не можна уявити собі без новітніх технологій.
Кожен учитель шукає стежки до душ дітей, щоб завоювати в них довіру й викликати інтерес до оволодіння знаннями й виховання в собі найкращих людських рис. Немає не талановитих дітей. Наше завдання: допомогти учню знайти свій шлях, свою власну позицію. Саме педагог приводить дитину в храм Науки й запалює вогник вічного горіння пізнання.
Робота, що пов’язана з викладанням, завжди вважалася дуже складною, але в той же час поважною діяльністю. Дуже точно про вчителя писав відомий публіцист, педагог і філософ Симон Львович Соловейчик: «Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи».
Студенти 141 та 142 груп завітали до квест-студії «Таємними лабіринтами телебачення», де мали можливість у творчих групах «Журналісти», «Блогери», «Репортери», «Редактори» обговорити і висловити свої думки щодо формування критичного мислення в учнів, як одного з наскрізних завдань освітнього процесу, про який йдеться у Концепції «Нової української школи». Учасники давали відповіді на проблемні запитання: «З чого починати формування критичного мислення? Як навчати дітей розрізняти факт і суб’єктивне бачення, не піддаватися на маніпуляції?» та ін.. Вони дійшли висновку, що потрібно використовувати методи формування критичного мислення: інтелект-карта, фішбоун, метод ПРЕС, різнокольорові капелюшки, розумний куб, сенкан, асоціативний кущ, мозаїка (Джигсоу 1), ромашка Блума та багато інших.
Учасники, долаючи теле-перешкоди, демонстрували свої здібності, були активними, кмітливими, компетентними, професіоналами своєї справи.
Викладач педагогіки СОЛОВЕЙ Г.С.