Організаційний етап, - традиційний етап, обов’язковий; дуже короткочасний, передбачає психологічне налаштування на урок, яке здійснюється з метою створення благоприємної робочої атмосфери в класі, щоб діти зрозуміли, що їм раді, їх чекали.
Привітні, доброзичливі слова вчителя, спокійна, впевнена манера є умовою виконання завдань наступних етапів уроку. Прийшовши на урок, учитель, поглянувши на обличчя дітей, повинен зрозуміти, з чого потрібно почати роботу, які слова необхідно сказати, щоб налаштувати дітей на робочу атмосферу.
В цьому остаточно переконалися студенти четвертого курсу (Винник Тетяна, Оленченко Валерія, Горішняк Марина, Гриценко Катерина), які повернулися на навчання в коледж по завершенню переддипломної педагогічної практики. Активно, із зацікавленістю включилися в роботу заходу студенти третього курсу, адже вони проводять пробні уроки і їм цікаво було дізнатися як можна розпочинати уроки в початкових класах.
Викладач педагогіки – Н.В. Михайленко