З 11.03.2018 з випуску психолого-педагогічних газет розпочалася декада циклової комісії викладачів шкільної педагогіки та психології.
Учень і учитель – партнери у творчих видах діяльності як на уроці, так і за його межами. А навчання є процесом не абстрактного формування учня, а процесом продукування рольової функції «образу особистості».
Кожен учень бере участь у житті двох, трьох колективів, і в одному із цих колективів – його наставник, старший товариш-учитель. Тут відбувається безпосередній вплив особистості педагога на особистість вихованців.
Так і в діяльності педагогічно-пошукового товариства, яке діє на базі Музею спадщини А.С. Макаренка. Керівник студентського товариства, Мандрико Тамара Василівна, дійсно є для своїх вихованців тим наставником, старшим товаришем, який здійснює виховний вплив на майбутніх вчителів. Яскравим прикладом їхньої спільної діяльності є газета «В об’єктиві педагогічно-пошукове товариство».
Викладач Кравченко О.М. у співпраці зі студентами 141 та 142 груп оформили газету «Педагогічний коучинг: педагогіка партнерства», в якій розглянуто такі аспекти:
- автори педагогіки партнерства;
- принципи педагогіки партнерства, їх практична реалізація під час практики студентами та викладачами на заняттях, в ході майстер-класів, творчих майстерень;
- результати моніторингу ставлення викладачів та студентів до реформи школи.
Завершується газета «Скринькою партнерських ідей» (накопичення яких триватиме протягом декади).
Голова циклової комісії шкільної педагогіки та психології Н.В. Михайленко.