Педагоги не можуть успішно когось учити,
Якщо в цей же час ретельно не вчаться самі
Алі Апшероні
Згідно основних положень Концепції Нової української школи активними провайдерами реформ у системі освіти є саме вчителі. Міністерство освіти назвало сучасних вчителів «агентами змін», які «намагатимуться робити своє середовище та країну кращими…»
Яких саме вчителів потребує НУШ? Якими якостями має володіти сучасний «агент змін»?
Ці питання стали темою для обговорення для студентів ІІ курсу спеціальності «Початкова освіта».
В результаті активного обговорення студентами 121 та 122 груп було створено освітянський прес-реліз «Новий вчитель нової школи», зміст якого спрямований на аудиторію студентів, що в майбутньому стануть саме такими вчителями, яких потребує сучасна школа: конкурентоспроможними, творчими, незалежними, активними учасниками освітнього простору початкової школи.
Студенти акцентували увагу саме на тому, що сучасний вчитель – це інтелігентна людина, професіонал-ерудит, який знає не лише свій предмет, вільно володіє новими освітніми технологіями; вимогливий та об’єктивний порадник, помічник і друг для своїх вихованців; здатний не просто передавати знання, а бути фасилітатором, модератором, лідером освітнього процесу.
Михайленко Н.В., Соловей Г.С. – викладачі шкільної педагогіки та психології