«Створення інноваційного освітнього простору для ефективного формування національної свідомості , як основи громадянського виховання».
27 лютого наставники груп брали участь у роботі методичної майстерні, де мали змогу обмінятись досвідом роботи у напрямку громадянсько-патріотичного виховання.
Було обговорено сучасні методи і форми роботи, які є ефективними у вихованні патріота, громадянина своєї країни. Викладачі довели пріоритетну роль активних методів, що базуються на демократичному стилі взаємодії й спрямовані на самостійний пошук істини, сприяють формуванню критичного мислення, ініціативи й творчості. До таких методів належать: ситуаційно-рольові ігри, соціально-психологічні тренінги, “мозкові атаки”, метод аналізу соціальних ситуацій з морально-етичним характером, ігри-драматизації, метод проектів, кросенсів. Цікавими для студентів є і окремі види роботи, зокрема, квести, фотобатли, фотоконкурси, інтелектуальні аукціони.
У ході роботи майстерні наставники груп запропонували краєзнавчий старт-ап, концепцію проекту національно-патріотичного спрямування, пригадали події, видатні пам’ятки, дати, пов’язані з нашим містом, районом та Сумщиною, ознайомились з проектом «Маленькі таємниці великої держави», розробленим і реалізованим викладачами циклової комісії дошкільної, соціальної педагогіки, психології, окремих методик та студентами спеціальностей «Дошкільна освіта», «Соціальна робота». З доповідями виступили В.В. Криворука (наставник 521 групи), І.М. Павленко (наставник 132/ 331 групи), В.В. Прудник (наставник 531 групи), Л.В. Бідна (наставник 141 групи).