Вивчаємо природу рідного краю

Батьківська категорія: Новини

21.09 студенти 121, 122 та 521 груп відвідали місто Харків. Ця поїздка була організована викладачами природничих дисциплін Приходько Сергієм Васильовичем та Приходько Іриною Анатоліївною. Спочатку ми відвідали планетарій імені Юрія Гагаріна. Зіркове небо, яке відкрилося нашим очам, було неначе справжнє. Ми побачили те, чого у повсякденному житті ніколи і не очікували побачити на зірковому небі. Студенти змогли розглянути сузір'я, планети, чорні діри та галактики. Цікава та змістовна розповідь екскурсовода відкрила нам загадки Всесвіту.

Повіривши в диво, неначе у дитинстві, ми тримали шматочок метеориту і загадували заповітне бажання. Студенти дізналися, що саме на Харківському заводі виготовили колеса для першого луноходу. Скафандри, ракети були точними копіями оригіналів. Саме в цей день космос відкрив свої горизонти і для нас. Наступною зупинкою на нашому маршруті був екопарк Фельдмана. Здивувало те, що ми самі змогли бути екскурсоводами.
Величезні масштаби парку вражали своїм різнобарв'ям та квітучістю. Ми бачили величезну кількість тварин: від мула до бенгальського тигра, деяких тварин ми могли навіть взяти в руки. У кожній клітці було все необхідне для її мешканців, а навколо них були розкішні троянди. Озеро з золотими рибками, альтанка, оригінальні скульптури - все це доповнювало парк і робило його незвичайним, несхожим на інші.
Ми (студенти) вдячні нашим викладачам за цю чудову поїздку, адже, сірі робочі будні перетворилися в осінню казку, героями якої стали самі ми.

Студентка 122 групи Винник Т.

Хвилина мовчання