Не навчайте дітей так, як навчали вас - вони народилися в інші часи

Батьківська категорія: Новини

12 – 13 січня 2016 року відбулася щорічна науково-практична конференція викладачів училища з проблеми «Підготовка майбутнього педагога до здійснення інноваційної діяльності в умовах сучасного освітнього середовища»

12.01.2016 р. відбулося пленарне засідання

Модератор Стеценко Н.В., завідувач методкабінету

Доповіді:

1. Пріоритетні напрямки інноваційного розвитку педагогічної освіти  в умовах модернізації вищої школи України.

Чередніченко Н.М.

2. Педагог в інноваційному педагогічному режимі: проблеми формування позитивної «Я» - концепції.

Кравченко О.М..

3. Ідеї Гуманної педагогіки як інноваційна складова навчально-виховного процесу в сучасному освітньому середовищі.

Коваленко С.Л..

4. Шляхи подолання антиінноваційних бар’єрів у педагогічному співтоваристві.

Баль О.В.

5. Підготовка майбутнього педагога до інноваційної діяльності в освітньому середовищі школи / ДНЗ під час педагогічної практики.

Фененко А.В.

6. Координація діяльності студентів як суб’єктів інноваційного процесу у виховній роботі академічної групи.

Мірошніченко Л.В.

7. Роль студентської держави у створенні інноваційного середовища в училищі.

Полуйко А.Б.


13.01.2016 р. працювали творчі майстерні

Творча майстерня – оригінальна форма навчання або спільної діяльності у складі групи, яка створює умови для сходження кожного учасника на новий щабель професійності та нового досвіду шляхом колективної творчості (за О.Шевченко). Оголошується загальна тема, розробляється і до кінця роботи творчої майстерні учасники повинні прийти до спільних результатів.

У творчих майстернях учасники науково-практичної конференції об’єднуються за певними напрямами. Мета роботи: переконатися в необхідності оновлення педагогічної свідомості, накреслити шляхи інноваційного розвитку навчального закладу в контексті ідей і здобутків гуманної педагогіки, їх впровадження в навчально-виховний процес училища з метою формування компетентного, конкурентно спроможного педагога, здатного працювати в сучасному освітньому середовищі, ознайомлення з новими досягненнями в галузі інновацій в освіті, презентація досвіду роботи викладачів училища з даної проблеми, стимулювання подальшої пошукової, дослідницької, експериментальної діяльності, пропаганда ідей Маніфесту Гуманної педагогіки та Кодексу честі та служіння вчителя.

Творча майстерня

викладачів загальноосвітніх, спеціальних дисциплін

(конференц-зал училища)

Лейтмотив: Якщо доповнювати і видозмінювати навчальні предмети, виходячи з четвертого виміру в педагогіці, іменованого духовністю, то вони поступово стануть справді освітніми курсами, і посилиться інтерес дітей до знань, які піднесуть їх над сухістю і буденністю навчального матеріалу, поширять їх свідомість (В.Г.Ніорадзе).

Провідна ідея:

Як змінилося моє шкільне життя, коли на своїх уроках головні протилежності – логіку і віру – стала сприймати не як затятих ворогів, а як доповнення одне одному (Ірена Стульпінене)

Керівник:

Кірдіщева Л.М. – директор ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».


Творча майстерня

викладачів загальноосвітніх, спеціальних навчальних дисциплін

Лейтмотив: Кожен із нас є творцем свого суб’єктивного  освітнього поля, в яке вводимо дітей або окрему Дитину. Сила і якість впливу цього поля залежать від нашої особистості та нашої культури: характеру, вдачі, почуттів, думок, знань, устремлінь, світогляду. Наше освітнє поле – це відображення нашої сутності. Звідси – найфундаментальніша проблема Гуманної педагогіки – самовдосконалення. (Маніфест Гуманної Педагогіки).

Провідна ідея:

Той, хто не може жити без дітей, хто постійно працює над собою, удосконалює свої особисті якості і свій духовний світ, завжди знайде прямий шлях до душі кожної Дитини. І він буде нести відповідальність перед Богом, щоб уроки, підхід вчителя були побудовані на Вірі, Надії, Любові. (В.Г.Ніорадзе).

Керівник:

Кіріна-Радчук В.М. – методист навчально-методичного кабінету ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».


Творча майстерня наставників груп

Лейтмотив: Учитель – творець людини майбутнього, кращої людини, як в суспільному сенсі, так і в природному. Учитель несе в собі день завтрашній і йому належить вилікувати суспільство від забобонів, відкрити очі на Красу так, щоб вона проникла у все життя, і повернути людині її справжню гідність істоти космічної (К.О. Молчанова).

Провідна ідея:

Певна кількість енергії, витраченої у сфері духовній, дає значно більші результати, ніж та сама кількість енергії, витраченої на фізичній площині існування. Так усунення однієї негативної причини присіче не одне, а багато негативних наслідків. (О.П. Блаватська).

Керівник:

Стеценко Н.В. – завідувач навчально-методичного кабінету ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»


Творча майстерня

викладачів окремих методик, керівників педагогічної практики

Лейтмотив: Матеріалістична філософія в якості основи мислення приймає три виміри – час, матерію, простір. Але розширена свідомість на чолі цих вимірів ставить ще один вимір – духовність, ядром якої є віра в Божественне начало. Сукупність цих вимірів визначає системність класичної педагогічної спадщини: вимір духовності наповнює її мудрістю та спрямовує у майбутнє (Маніфест Гуманної Педагогіки).

Провідна ідея:

Треба охоронити, уберегти від руйнування Храм Духа в наших дітях; треба виховувати в них духовне життя у своєму духовному світі; треба збагатити цей світ усіма найкращими почуттями і образами, які тільки можемо створити (Ш.О.Амонашвілі).

Керівник:

Клименко Л.А. – завідувач навчально-виробничої практики ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»


Хвилина мовчання
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

StartUp Teacher Academy

Бібліотека коледжу

Соціальна реклама

Стань Воїном Кіберфронту

Кіберполіція

Музеї коледжу

Зупинимо булінг разом!

Бережи здоров`я