«Довго сам учись, якщо хочеш навчати інших. У всіх науках і художествах плодом є правильна практика.» Григорій Сковорода

Батьківська категорія: Новини

Сучасний стан розвитку національної системи педагогічної освіти підвищує вимоги до їх практичної та теоретичної фахової підготовленості. Формується потреба у нових учителях з цілісним баченням професійної діяльності, здатних до самостійного прийняття рішень та озброєних спеціальними вміннями і навичками взаємодії й спілкування, сформованими в процесі підготовки у вищому педагогічному навчальному закладі. Педагогічна практика (від грец. рraktikos – діяльний, активний)   є формою навчання, під час якої відбувається накопичення й усвідомлення студентами досвіду участі в реальному освітньому процесі з позицій учителя. Вона спрямована на формування професійних компетенцій і розвиток творчого потенціалу студентів та надає їм можливість адаптуватися до роботи школи як загальноосвітнього навчального закладу, виявити й зрозуміти специфіку професії вчителя.

Свої перші кроки на шляху  професійного становлення зробили студенти 2-го курсу спеціальності «Початкова освіта»  в початкових класах шкіл  міста.  

Майбутні  вчителі   планують  свою роботу за найновішими навчальними методиками, охоче прислуховучись до вчителів-наставників та керівників практики, працюють над підвищенням свого фахового рівня.   Так, завдяки студентам 121  та 122 груп коледжу, учні початкових класів ЗОШ №1 та ЗОШ №5 стали учасниками одного із турів  шоу майстер  шеф, присвяченого темі «Смачні та корисні страви українців»,

побували в математичному кафе, де пригадали правила поведінки в громадських місцях, скоштували таємничу страву від кухаря та квітковий напій,

перегорнули  сторінки  Вікіпедії, вивчаючи питання, що ж означають їхні імена,

провели годину спілкування «Інтернет – це небезпечно», де визначили, яку користь та шкоду дає нам користування Інтернетом.

На своїх виховних заняттях в школі студенти коледжу використовують різноманітні інтерактивні методи, як-то робота в творчих групах, «Мозковий штурм», «Мікрофон», «Продовж речення»,  «Асоціативний кущ» та інші; здійснюють індивідуальний підхід та враховують особливості особистісно-орієнтованого виховання.

Система таких форм роботи дає можливість  посилити  професійну спрямованість студентів, забезпечити фундаментальність базової підготовки,  формувати фахівця, який є не тільки різностороннє розвиненою особистістю, але й спеціалістом, спроможним ефективно розв’язувати професійні задачі за допомогою новітніх технологій, здібним до самостійного перенавчання, самостійного удосконалення власної підготовки. У Законі України «Про освіту» закладено фундаментально новий підхід до підготовки вчителя Нової української школи. Тому основним завданням циклової комісії у контексті імплементації закону є розробка та запровадження інновацій, орієнтованих на розвиток основних компетентностей студента, забезпечення високої якості освітніх послуг, організація на сучасному рівні самостійної роботи студентів (в тому числі і в період педагогічної практики)   та підготовка конкурентоспроможного фахівця. 

 

Л.МІРОШНІЧЕНКО

 керівник педагогічної практики.  

Хвилина мовчання
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

StartUp Teacher Academy

Бібліотека коледжу

Соціальна реклама

Стань Воїном Кіберфронту

Кіберполіція

Музеї коледжу

Зупинимо булінг разом!

Бережи здоров`я