Шаблоны для Joomla 3 здесь

Циклова комісія викладачів шкільної педагогіки та психології

Батьківська категорія: Викладачі

У складі комісії працює 6 викладачів

З них:

Викладач - методист – 4

Викладач вищої категорії – 4

Викладач І категорії – 2

Професійне кредо викладачів циклової комісії:

«Педагог виховує нову людину, людину майбутнього; тому необхідно, щоб він сам уособлював найвищі риси нової людини, сам уособлював людину з майбутнього»

Ш.О. Амонашвілі

 

 

Михайленко Наталія Вікторівна - голова циклової комісії, викладач вищої категорії, викладач-методист; магістр педагогіки вищої школи.

Дата народження – 1977

Освіта – вища

Стаж роботи – 20 років

Викладач психолого-педагогічних дисциплін, керівник педагогічної практики

Методична проблема «Використання інтерактивних технологій на заняттях з педагогіки як одного з засобів формування компетентного фахівця».

Педагогічне кредо: «Учитель виховує насамперед своїм прикладом, вчинками, знаннями. Щоб його інтелектуальні надбання стали часткою духовного світу учнів, треба мати справжню освіченість, постійно її поглиблювати, збагачувати.» О.А. Захарченко

Нагороди:

–        грамота Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації (2015 р).;

–        грамота відділу освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради (2017 р).;

–        подяка Міністерства освіти і науки України (2017 р).

 

Мірошніченко Лариса Василівна - викладач вищої категорії, викладач-методист

Дата народження –  1958

Освіта – вища

Стаж роботи –  39 роки

Викладач психолого-педагогічних дисциплін, керівник педагогічної практики

Методична проблема «Формування професійних компетентностей студентів шляхом використання інноваційних технологій».

Педагогічне кредо: «Пізнай себе – це цікаво! Створи себе – це необхідно!  Утвердь себе – це можливо! Прояви себе – це реально!»

Нагороди:

–        Почесна грамота Міністерства освіти України;

–        нагрудний знак «Відмінник освіти України».

 

Прокопенко Наталія Григорівна - викладач вищої категорії, викладач-методист

Дата народження –  1956

Освіта – вища

Стаж роботи –  42 років

Викладач психолого-педагогічних дисциплін, керівник педагогічної практики

Методична проблема «Створення здоров’язберігаючого освітнього середовища та використання його педагогічних можливостей для забезпечення особистісного розвитку школярів».

Педагогічне кредо: «Справжній учитель той, хто живе так, як навчає»

Нагороди:

–        Грамота Сумської обласної Державної адміністрації управління освіти і науки України (2011 р).

 

Кравченко Олександра Миколаївна - викладач вищої категорії, викладач-методист

Дата народження –  1957

Освіта – вища

Стаж роботи – 38 років

Викладач психолого-педагогічних дисциплін, керівник педагогічної практики

Методична проблема «Використання технології «створення ситуації успіху» - шлях до якісної освіти».

Педагогічне кредо: «В навчально-вихованому процесі немає ситуації, яка б дозволяла приниження особистості студента»

Нагороди:

–        знак «Відмінник освіти України»,

–        Грамота Міністерства освіти і науки України;

–        Грамота канадського товариства Приятелів України ім. Анни і Петра Патиків «За формування національної свідомості студентів» (2005 р.).

 

Сердюк Вікторія Павлівна - викладач І категорії, магістр педагогіки вищої школи

Дата народження –  1985

Освіта – вища

Стаж роботи –  11 років

Викладач психолого-педагогічних дисциплін, керівник педагогічної практики

Методична проблема «Організація самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації».

Педагогічне кредо: «За що б ви не взялися, головне - будьте віддані своїй справі до кінця. Не обов’язково досягати якогось зоряного успіху, але бути чесним перед самим собою в обраній професії - обов’язково».                Роберт Де Ніро

Нагороди:

–        Грамота Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.

 

Соловей Галина Сергіївна - викладач І категорії, магістр педагогіки вищої школи

Дата народження –  1981

Освіта – вища

Стаж роботи –  9 років

Викладач психолого-педагогічних дисциплін, керівник педагогічної практики

Методична проблема «Формування цілісної системи знань студентів шляхом застосування традиційних та інноваційних форм і методів роботи, відповідно до потреб сучасної особистості».

Педагогічне кредо: «… Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання» В.О.Сухомлинський.

Нагороди:

–        грамота відділу освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради (2014 р).