«Новий учитель НУШ.  Формула професійного успіху»

Батьківська категорія: Новини

Нова українська школа висуває нові вимоги до нового вчителя. Освітньою реформою передбачено низку стимулів для особистого і професійного зростання сучасних педагогів, щоб залучити до професії найкращих.

Важливу роль у формуванні психологічно-зрілої, духовної особистості відіграє особистість педагога, адже предметом його професійної діяльності є, передусім, саме особистість учня. В контексті концепції Нової української школи, яка спрямована на розвиток особистості учня, з’являються й нові професійні завдання у сучасного вчителя. Педагог, перш за все, має бути носієм духовно-моральних цінностей, які актуалізуються у відповідних рисах його особистості.

Отже, саме через вчителя відбувається побудова нової школи й нового ставлення до дітей.

23 березня 2021 року, під керівництвом наставника Соловей Г.С., було проведено засідання дискусійного клубу-лекторію на тему «Формула професійного успіху», де учасниками були студенти 4 курсу спеціальності «Початкова освіта».

Нова українська школа буде успішна, якщо до неї прийде успішний вчитель і фахівець, який вирішить багато питань щодо: якості викладання, обсягу домашніх завдань, комунікації з дітьми та адміністрацією школи. До дітей має прийти людина-лідер, яка може вести за собою, яка любить свій предмет і якісно його викладає.

Вчитель формує особистість учня своєю особистістю. Учасники засідання досліджували проблему психологічної готовності вчителя до творчої професійної діяльності, дали відповідь питання: які ж особистісні риси педагога створюють сприятливі умови для розвитку педагогічної творчості? Педагогічна творчість – це оптимальна реалізація моделей педагогічної діяльності. Вчитель має самостійно визначати шляхи реалізації власних новацій, втілюючи їх в життя. Творчість вчителя залежить від його світогляду, загальної і професійної культури й проявляється у мистецтві тлумачення навчального матеріалу, виділенні суттєвих ознак явищ.

Відтак, Нова українська школа висуває нові вимоги до вчителя, який зможе стати агентом її якісних змін.

 Зараз в українському суспільстві є великий запит на зміни, а ще більший – на людей, які можуть почати ці зміни. Але яку б галузь чи напрямок ми не обрали, завжди можна знайти цих «агентів», які попри зовнішній тиск, брак ресурсів і підтримки, роблять своє середовище та країну кращими. А тим більше – вчителі.

За новим Державним стандартом освіти ключовою фігурою Нової української школи є вчитель, оскільки якість освіти не може бути вище якості вчителів, які у ній працюють.

Що треба робити вчителю, щоб стати конкурентоспроможним?

Сучасному вчителю необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін умов життя. А це можливо лише за умови високого рівня професійної компетентності, наявності розвинених професійних здібностей. Один із головних шляхів реформування освіти полягає в необхідності підготовки нової генерації педагогічних кадрів, підвищення їхнього професійного та загальнокультурного рівня.

Наставник групи Соловей Г.С.

Хвилина мовчання
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

StartUp Teacher Academy

Бібліотека коледжу

Соціальна реклама

Стань Воїном Кіберфронту

Кіберполіція

Музеї коледжу

Зупинимо булінг разом!

Бережи здоров`я