Літературно – музичний екскурс «Музичний світ поетичного слова»
Згадаємо ж давайте у цю мить,
Що українці – це народ співучий
Ніщо не може нашу пісню зупинить,
Наповним піснею наш край квітучий
Поезія і музика – це ті крила, на яких у наш світ «прилітає краса».
У рамках декади циклової комісії викладачів музичних дисциплін відбувся літературно-мистецький екскурс «Музичний світ поетичного слова». Присутні занурились у царину українського мистецтва, творчість поетів, письменників, композиторів: Я. Степового, К. Стеценка, Лесі Українки, Т. Шевченка, С. Гулака-Артемовського, А. Малишка, Б. Фільц, П. Майбороди та ін. Ці видатні українці так природно володіли музичною творчістю, поетичним словом. Вони ніби малювали дивовижні мистецькі картини... Запаморочливі метафори, глибока психологія, сокровенні таємниці буття…
Детальніше: Літературно – музичний екскурс «Музичний світ поетичного слова»
Сходинками диригентської майстерності
Таємнича привабливість диригентського мистецтва полягає в його неординарності. Головне в умінні диригента - підпорядковувати, впливати на велику кількість виконавців.
Готуємо майстрів своєї справи
«Учитель - музичний інструмент, який творить мелодію людської
гармонії, що впливає на душу людини»
Уже традиційно у коледжі з 15 по 26 березня 2021 року проходить декада циклової комісії викладачів музики, співів, музичних інструментів та спеціальних музичних дисциплін з методиками навчання.
НА ШЛЯХУ СТАНОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ ШКОЛИ
Плекай намір, а життя вивірить замір.
Мирослав Дочинець. «Золотий час.
Одкровення карпатського знатника»
Реалізація Концепції «Нова українська школа», Закону України «Про фахову передвищу освіту» вимагає підготовки висококваліфікованих вчителів, з високим рівнем володіння теорією та практикою проектування, практичного втілення інноваційного навчання як здобувачів початкової освіти, так і фахівців вищої освіти з певної спеціальності. Нова школа потребує нового вчителя, який зможе стати агентом змін. Варто говорити про нову роль учителя – не як єдиного наставника та джерело знань, а як коуча, фасилітатора, тьютора, модератора в індивідуальній освітній траєкторії дитини.