Четверті обласні Педагогічні Читання з Гуманної Педагогіки

 

Шановні колеги, любі друзі!

Четверті Читання – це спільна робота однодумців, спрямована на розкриття і усвідомлення духовних сенсів гуманної педагогіки і створення простору майбутнього, в якому ці сенси живуть і стверджуються.

Піднесене розуміння Майбутнього ставить перед нами фундаментальне  завдання самовдосконалення, духовно-морального розвитку. Якщо ми самі правильно зрозуміємо Майбутнє, то зможемо направити наших вихованців на шлях духовно-морального становлення, зародження в них сенсу життя, світоглядних начал.

«Живе той, хто поспішає наблизити Майбутнє в сьогодення, не затримуючись у минулому» (Шалва Амонашвілі).  

Запрошуються: науковці, викладачі, вчителі, вихователі дошкільних установ, працівники відділів освіти, соціально-психологічних служб, представники батьківських комітетів, громадських організацій, студенти.

Регламент роботи Читань: 

09. 00 - 10.00 - Реєстрація учасників.

10.00 – 11.30  - Перша спільна зустріч. Відкриття Читань

  • «Майбутнє в кожному з нас». Кірдіщева Людмила Михайлівна, директор ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», голова Сумського обласного центру Гуманної Педагогіки,член Правління Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, викладач-методист, відмінник освіти України, Лицар Гуманної Педагогіки.
  • «Назустріч майбутньому». Крук  Станіслав Леонідович, кандидат педагогічних наук, доцент, директор Центру інноваційної педагогіки та психології, доцент кафедри практичної психології та педагогіки Хмельницького національного університету, президент Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, член громадської ради Міністерства освіти і науки України, Лицар Гуманної Педагогіки.
  • «Урок, що стверджує майбутнє». Бак Вікторія Федорівна,кандидат педагогічних наук, вчитель-методист,  вчитель біології НВК  №  м. Бахмуту Донецької області, віце-президент Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, Лицар Гуманної Педагогіки.
  • «Вже почалось мабуть майбутнє». Кіріна-Радчук Валентина Миколаївна, методист ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», відповідальний секретар Сумського обласного центру Гуманної Педагогіки, голова координаційної ради  Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, викладач-методист, відмінник освіти України. 

11.40 -12.40 – Майстер-класи

12.40 – 13.10 – Перерва

13.10 – 14.30 – Робота творчих майстерень

14.40 – 15.40– «Перлинки педагогічної творчості»

15.40 – 16.00 – фільм «Все залишається дітям»

16.00 – !6.30 – Підсумки роботи педагогічних читань. Звіт майстерень. Нагородження.

Майстер-класи

У майстер-класах буде представлено педагогічний досвід практичного втілення ідей Гуманної педагогіки педагогами Сумщини

  1. 1. Культура й духовність – два рівних крила: із ними крокуємо в майбутнє.

Автор:

Стеценко Надія Вікторівна – завідуюча зональним методичним кабінетом ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», викладач-методист, відмінник освіти України.

У майстер-класі буде представлено педагогічний досвід практичного втілення ідей гуманної педагогіки на заняттях з художньої культури і в процесі проведення практики «Пробні уроки в школі». Запрошуються вчителі-філологи, вчителі художньої культури та початкових класів.

Лейтмотив:"Культура не є сума знань про культуру. Її основа – духовність (Ш.О.Амонашвілі)

  1. 2. Рух – це життя

Автор:

Завалій Ніна Павлівна – викладач методики фізичного виховання дітей дошкільного віку та ритміки ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», викладач- методист.

У майстер-класі розкриваються поняття життя, здоров'я і їх складові. Практично демонструються методи , прийоми і форми роботи з фізичного виховання із дітьми дошкільного віку різних вікових груп,  інноваційні  здоров'язберігаючі та здоров'яформуючі технології.

Лейтмотив: Здоров'я настільки переважає решту життєвих благ, що здоровий жебрак щасливіший за хворого короля. (Артур Шопенгауер). 

  1. 3. Майбутнє – в сьогоденні…

Автор:

Бендюг Алла Іванівна учитель початкових класів Лебединської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №7, старший учитель , Вчитель Гуманної Педагогіки.

У майстер класі пропонуються ідеї навчання і виховання молодших школярів у контексті гуманної педагогіки.

Лейтмотив: «Якщо людину вчать добра, - вчать уміло, розумно, наполегливо, в результаті буде добро» ( В.О.Сухомлинський).

4. Плекаймо унікальність кожної дитини

Автор:

Матвійчук Олена Борисівна – директор Конотопської спеціалізованої школи ІІ-ІІІ ступенів №2, учитель-методист, відмінник освіти України.

Під час майстер-класу учасники зможуть набути досвіду виявлення обдарувань дитини, збагатити знання щодо їх розвитку. Запрошуються учителі основної школи та всі ті, хто є батьками або планують стати ними. 

Лейтмотив: «Виявляти і витончувати неповторність кожного, спрямовувати на пошук сенсу життя, призначення» (Ш.О. Амонашвілі)

 

Творчі майстерні

У творчих майстернях здійснюється пошук шляхів впровадження досягнень і здобутків гуманної педагогіки в навчально-виховний процес.

  1. Культура українського народу – основа його майбутнього.

Лейтмотив: «Нація народжується біля дитячої колиски…»(Софія Русова).

Керівники:

  • Кіріна-Радчук Валентина Миколаївна, методист ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», відповідальний секретар Сумського обласного центру Гуманної Педагогіки, голова координаційної ради  Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, викладач-методист, відмінник освіти України. 
  • Гура Вікторія Вікторівна, кандидат педагогічних наук, викладач музичних дисциплін ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», керівник народного аматорського ансамблю автентичного співу «Стріла».

В основі роботи майстерні лежить культурно-філософський аспект  Майбутнього. Зосереджується увага на таких поняттях як сенс життя, духовність,світогляд, морально-етичне виховання тощо. Одним із завдань є визначення етноментальної гуманності українського народу через багатогранність творів українського народної творчості. До роботи запрошуються педагогічні працівники гуманітарного напрямку та всі бажаючі.

  1. Аптека добра.

Лейтмотив: «Усе моральне виховання дітей зводиться до хорошого прикладу. Живіть добре або хоч намагайтеся жити добре. І ви мірою вашого успіху в житті добре виховаєте дітей»          (Лев Толстой).

Керівники:

  • Таран Вікторія Олексіївна – викладач окремих дошкільних методик, голова циклової комісії дошкільної, соціальної  педагогіки, психології та окремих методик ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».
  • Баль Олена  Вікторівна – практичний психолог ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка». 

У майстерні передбачається визначення впливу сучасних мультфільмів, іграшок, дитячої літератури на формування моральних цінностей дітей дошкільного віку. Пошук нових форм і методів методичної діяльності педагогів – дошкільників.

  1. Морально-етичне виховання дітей молодшого шкільного віку.

Лейтмотив: «Справжнє виховання має базуватися на здатності дитини «бути вихованою». Для цього потрібно, щоб моральні норми не були для неї «мертвим вантажем», а визнавалися й активно проявлялися в її діях та вчинках». (Тамара Поніманська).

Керівники:

  • Михайленко Наталія Вікторівна – викладач педагогіки і психології, голова циклової комісії психолого-педагогічних дисциплін ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».
  • Сердюк Вікторія Павлівна - викладач педагогіки і психології  ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка» 

Робота майстерні буде зосереджена на побудові Храму духовності, основою якого виступають сучасні моральні категорії. До роботи запрошуються вчителі початкових класів та всі бажаючі.

  1. Зроби крок назустріч успішному майбутньому.

Автор:

Коваленко Світлана Леонідівна – соціальний педагог ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».

У ході  майстер-класу автор пропонує  визначити шляхи  реалізації своєї мети стосовно  успішного майбутнього, а саме мету і сенс  життя, усвідомлення духовних цінностей людства, пізнання самого себе,   розглянути стратегію особистісного зростання, складові успіху та ін.

Лейтмотив: «Мова йде не про те, щоб передбачати майбутнє, а про те, щоб творити його»  (Д. Ружмон).

«Перлинки педагогічної творчості»

У рубриці «Перлинки педагогічної творчості» автори презентують основні здобутки своєї педагогічної діяльності.

  • Доля Людмила Миколаївна, викладач математики ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».                                                          Через рівняння, теореми я всякі вирішував проблеми ( Джеффі Чосер).

  • Клименко Людмила Анатоліївна, завідувачка педагогічною практикою, викладач соціальної педагогіки ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», викладач-методист. 

Формуємо соціальну позицію.

  • Кияшко Альвіна Олексіївна, вихователь Лебединського ДНЗ «Калинка».

З вірою в серці, з любов'ю до дітей.

  • Вакуленко Ольга Володимирівна, вчитель початкових класів Лебединської                    ЗОШ І-ІІ ст. №4. 

Формування ключової компетентності – уміння вчитися – в учнів початкових класів шляхом використання активних методів навчання.

Заявку на участь у роботі Читань (форма додається) надсилати  

до 10 лютого 2017 року на e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Тел. для довідок: 050 28 33 550 (Кіріна-Радчук Валентина Миколаїва)

ЗАЯВКА

на участь у роботі

Четвертих обласних  Читань з  Гуманної Педагогіки

«Полюбіть майбутнє – крила виростуть!» 

24 лютого 2017року

П.І.П     ______________________________________________________________________

Рік народження   _______________________________________________________________

Освіта  _______________________________________________________________________

Науковий ступінь, вчене звання, педагогічне звання  ________________________________

Стаж педагогічної роботи_______________________________________________________

Місце роботи__________________________________________________________________

Посада_______________________________________________________________________

Назва  майстерні, в роботі якої передбачається взяти часть___________________________

_____________________________________________________________________________

Назва майстер-класу, в роботі якого передбачається взяти часть_______________________

_____________________________________________________________________________

Електронна дреса______________________________________________________________

Телефон для зв’язку, в т.ч. мобільний_____________________________________________

Потреба у гуртожитку __________________________________________________________

Дата заповнення заявки ________________________________________________________

Хвилина мовчання
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

StartUp Teacher Academy

Бібліотека коледжу

Соціальна реклама

Стань Воїном Кіберфронту

Кіберполіція

Музеї коледжу

Зупинимо булінг разом!

Бережи здоров`я