Участь в обласній серпневій конференції педагогічних працівників.

26 cерпня 2020 року на базі державного  позашкільного  оздоровчого закладу санаторного типу «Ровесник» (м.Суми) було проведено обласну серпневу конференцію педагогічних працівників "Освітнє середовище – простір гармонійного розвитку нового покоління". У форматі живого та активного спілкування освітяни обговорили проблеми та перспективи освіти області на новий навчальний рік.

Адміністрація коледжу, викладачі КЗ СОР "Лебединський педагогічний коледж імені А.С.Макаренка" забезпечили роботу тематичного майданчика "Здоров'язбережувальні технології в практиці підготовки педагогічних кадрів" у  формі інформаційного кола, де було представлено рекламний постер "Безпечне освітнє середовище", де  психолог коледжу Баль О.В. надає конкретні рекомендації боротьби з  булінгом, кібербулінгом. Основні алгоритми дій було описано в буклетах, які могли взяти всі учасники. Учасникам конференції було розкрито глибокий зміст лялькотерапії, мандалотерапії, казкотерапії.

Демонструвались фрагменти ізотерапії, як безпечного способу розрядки руйнівних та само руйнівних тенденцій, що дозволяє пропрацювати думки та емоції, які людина звикла придушувати. Випускниця коледжу Білоцерківець Анна,  співпрацюючи з викладачем Удод Н.М., довела, що  ізотерапія розкриває потенціал, надихає  і відкриває нові можливості. Удод Н.М. широкому загалу презентувала  авторський проєкт емблеми нової української школи.

Учасникам конференції  випала чудова нагода насолодитись звуками флейти та ознайомитися з елементами музикотерапії, презентували лепбук викладачі цк музичних дисциплін на чолі з Гурою В.В.  Прозвучав відомий всім інструментальний твір для флейти "Yesterday" у виконанні студентки 341 групи Солошенко Мирослави спеціальності "Музичне мистецтво".

Викликала зацікавлення лабораторна робота "Кислотний дощ" мобільної природничо-наукової лабораторії LABDISC . Приходька С.В. та Приходько І. А.

Красиво, яскраво оформлена була фотосушка, де представлялись  світлини з практичного впровадження здоров'язбережувальних технологій. У буклетниці були зібрані матеріали про впровадження сучасних здоров'язбережувальних технологій в ЗДО та НУШ. (Таран В.О., Михайленко Н.В.)

Усіх учасників конференції вразили спортивні вправи з фітнес резинками, які майстерно виконували студенти 531 групи Павленко Катерина та Ларкіна Вікторія під керівництвом Вечерової Н.О.

Гармонія та урівноваженість, можливість зміцнення свого здоров'я були інтегровані у вправах з Хатхи-йоги у виконанні викладача Завалій Н.П. та студентки 231 групи Склярової Марини. Ніна Павлівна ділилась досвідом використання тирсових доріжок, що  сприяють амортизації при ходьбі, бігові, дають  можливість не перевантажувати стопу, здійснюється м'яка, природна ресорна функція стопи, суглоби працюють в комфортних умовах.

У роботі з дітьми з особливими освітніми потребами добре зарекомендували себе такі інтерактивні технології як комп’ютерна ігротерапія, віртуальна реальність, роботосистеми. Саме тому у нашій локації і презентована Кірдіщевим А.П. робото технічна терапія.

Під час пленарної сесії Таран В.О. виступила з доповіддю "Підготовка майбутніх педагогів до впровадження здоров'язбережувальних технологій у новій українській школі". 

Головна задача педагога допомагати дітям стати щасливими та здоровими,  турбуватись  про гармонійну повноту всіх фізичних і духовних сил, формувати  у правильне, позитивне мислення,  як запоруку здоров'я.